Status
Niet open voor verdere reacties.
Q

Quiddammer

Gast
Ik werk met een HP Pavillion (win7) en ben daar zeer tevreden over. Sinds kort doet het klavier raar. In teksten springt de cursor na een tijdje {opwarming?) ineens naa een niet voorziene plaats. Gelukkig typ ik niet blind en merk ik het euvel na een paar karakters maar het is wel vervelend. Heeft er iemand iets gelijkaardigs en een oplossing voor dit probleem ? Alvast bedankt voor uw reactie!
 
Is het je toetsenbord?? Ga eens je toetsenbord te keer met een luchtdruk spuiter. Je zult misschien verbaast zijn over hoeveel stof je er onder vergaart. Lukt dat niet, dan voorzichtig met een WD-40 spuitbus.
Ik denk echt dat je probleem mechanisch is. Om zeker te weten kan je altijd eerst eens een ander afzonderlijk toetsenbord aansluiten. Je vindt er bij Cash Converters voor minder dan € 5. Of zelfs in een Kringloopwinkel. Of bij iemand lenen die een Desktop heeft. Dan ben je zeker dat het aan je toetsenbord ligt.
Is het alléén de cursor? Hoe beweeg je die? Met de touchpad? Dan beter een afzonderlijk muisje kopen en gebruiken.
Dus: oftewel de Touchpad co-ordinaats-verbindingen stuk, oftewel toetsenbord vuil (onder de toetsen).
Succes!
WW
 
Heeft vrijwel altijd met het touchpad te maken.
Ofwel raak je deze aan met je polsen zonder dat je het weet. Touchpad uitschakelen en een externe muis gebruiken lost dit op.
Ofwel is die touchpad te "gevoelig" (fout in de hardware). Meestal op te lossen door deze te (laten) vervangen indien onder garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan