Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje. Mijn laptop heeft automatisch de update 8.1 erop gezet en sindsdien doet mijn touchpad raar. Zo kan ik niet meer scrollen of het beeld verkleinen of vergroten.
Heeft iemand misschien een idee waaraan dit zou kunnen liggen en hoe je dit kunt oplossen?

Ik heb al een keer systeemherstel gedaan dus daar kan het niet aan liggen.

Alvast bedankt voor het meedenken :)
 
zie jij in apparaatbeheer een geel uitroepteken vermeld staan ?
druk Windows toets + X en kies apparaatbeheer ..
vermeld ook eens de gegevens van deze laptop..
 
Moest het apparaat in apparaatbeheer niet "werken", dan zou de touchpad gewoonweg niet werken. Dat is niet het geval. Problemen met touchpad bij Windows updates zijn niet zo abnormaal. Kijk eens of er een nieuwere driver beschikbaar is voor Windows 8.1
 
er zijn er 2 beschikbaar ..

-TouchPad ELANTECH Stuurprogramma voor touchpad 11.6.27.201 123.2 MB 2013/10/12 download

-TouchPad Synaptics Stuurprogramma voor touchpad 17.0.6.13 121.7 MB 2013/10/18 download

*het zijn ingepakte bestanden jij dient deze eerst uit te pakken ...

al de drivers kan je vinden op de Acer support site ....Drivers en handleidingen downloaden | Officiële Acer-site mocht dit ooit nodig zijn .


Owja ik zie ze ook staan, ik ga het gelijk proberen en laat dan weten of het is gelukt :) dankje wel
 
Heey, op mysterieuze doet hij het weer, ik heb wel de bestanden gedownload maar nog niks mee gedaan en toch doet hij het ineens :D Maar heel erg bedankt voor jullie hulp en weet nu waar ik moet zoeken als er echt iets mis mee is :)
 
heb je ook de info nagelezen aangebracht door Ranger betreffende de Touchpadinstellingen wijzigen in pc-instellingen !
het zou zomaar effe kunne zijn dat jij deze had uitgezet zonder daarbij stil te staan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan