Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
ik heb vandaag voor de tweede keer een mail gekregen van telenet dat ze een trojan hebben tegengehouden, trojan bankfraud 272.
zijn er nog mensen die dat al hebben voorgehad en ... is het iets om me zorgen over te maken ?
feit dat ze zeggen dat ze het hebben tegengehouden, oké maar toch ...
 
Soms houden ze geen virussen tegen, en krijg ik ze zo binnen.
Maar nod32 houd ze dan tegen.
 
jaja en reclame voor hun antivirus pakket komt later
grtjs
 
hallo,
ik heb vandaag voor de tweede keer een mail gekregen van telenet dat ze een trojan hebben tegengehouden, trojan bankfraud 272.
zijn er nog mensen die dat al hebben voorgehad en ... is het iets om me zorgen over te maken ?
feit dat ze zeggen dat ze het hebben tegengehouden, oké maar toch ...

Is gewoon een verkoopstruc hoor!! Ik kreeg die mail ook.
Na het scannen met AVG Antispyware en DR.webcureit niets te vinden.
 
Is gewoon een verkoopstruc hoor!! Ik kreeg die mail ook.
Na het scannen met AVG Antispyware en DR.webcureit niets te vinden.

Natuurlijk is er niets meer te vinden. Als de trojan door Telenet verwijdert is, staat deze niet op uw pc en heeft er nooit opgestaan.
 
Maar mijn antivirus bij telenet staat uit!!! Hoe verklaar je dan die mail???

Ga eens naar de site van Telenet - Mijn telenet - Gebruikersnaam en wachtwoord invullen - In de linkse kolom: E-mail - Anti-virus en kijk eens welk keuzerondje is aangestipt.
 
bedankt voor de reacties. als ik het goed begrijp is het enkel een truukje om een klant bij te hebben voor hun antiviruspakket. de link ernaar stond trouwens onderaan de mail.
hoef me dus geen zorgen te maken ....
 
bedankt voor de reacties. als ik het goed begrijp is het enkel een truukje om een klant bij te hebben voor hun antiviruspakket. de link ernaar stond trouwens onderaan de mail.
hoef me dus geen zorgen te maken ....

Indien u dat denkt?
Het is wel een "Gratis" dienst.
 
Ga eens naar de site van Telenet - Mijn telenet - Gebruikersnaam en wachtwoord invullen - In de linkse kolom: E-mail - Anti-virus en kijk eens welk keuzerondje is aangestipt.

J.W., dat weet ik allemaal! Het gaat er gewoon om dat mijn antivirus uit staat bij telenet en dat ze zogezegd toch een virus hebben tegengehouden. Daarom dat ik zei dat het een verkoopstruc is. En ja die dienst is gratis maar er zal wel een addertje onder het gras zitten zeker????
 
J.W., dat weet ik allemaal! Het gaat er gewoon om dat mijn antivirus uit staat bij telenet en dat ze zogezegd toch een virus hebben tegengehouden. Daarom dat ik zei dat het een verkoopstruc is. En ja die dienst is gratis maar er zal wel een addertje onder het gras zitten zeker????

Waarom?

"Telenet Anti-Virus controleert elke e-mail die je ontvangt op virussen en verwijdert het virus indien nodig, nog voor de e-mail je computer bereikt. Deze dienst is gratis voor elke Telenet mailbox.

Via deze pagina kan je de instellingen van <!-- --><!-- --><!-- -->Anti-Virus wijzigen(aan of uit).
Deze dienst is inbegrepen in het abonnement ".

Indien u "Telenet Internet Security Pack" wilt hebben moet u wel betalen. <!-- --><!-- --><!-- -->
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan