Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen, ik dacht laat ik mijn laptop eens een keer scannen met Microsoft Safety Scanner. Mijn laptop werkt overigens perfect maar terwijl mijn hele beschermingsoftware mijn laptop nergens een melding van had gegeven, geeft deze scan de volgende Trojan aan en ik weet niet hoe die te verwijderen. Mogelijk kan iemand van jullie mij hiermee helpen?
Schirmfoto_2015-10-03_083756.jpg
Alvast bedankt
groetjes
crimpak
 
Hallo Lana,
ik weet niet hoe en waar ik de infectie zo er die al is zoeken moet. Ik heb alles op mijn in- en externe schijven zitten bekijken in de hoop dat ik iets kon vinden, maar daar heb ik niets aangetroffen. Verder bieden diverse gratis softwareprogramma's aan de Trojan te kunnen verwijderen maar ik vertrouw er niet een van, dus heb ik het hier bij gelaten. Verder lees ik dat je het ook handmatig kunt verwijderen maar dan moet je kennelijk het register in wat ik helemaal link vind.
 
Ok Lana bedankt voor je tips. Ik ga die 2 tips van je proberen. Ik laat nog van me horen
Fijne avond verder
groetjes
crimpak
 
Hallo Ranger, ik neem je aanbeveling zeker mee in een poging die Trojan:Win32/Wysotot.gen!A te verwijderen.
met dank voor je meedenken en zoeken naar een oplossing
groetjes
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan