Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een tv in mijn living en zou er een in mijn veranda ook willen zo'n 15 meter verder ,daarvoor moet ik een coax kabel bijleggen, is het ook mogelijk om draaloos mijn tv aan te sluiten
 
Dat hangt er van af. Geheel draadloos gaat natuurlijk niet. Je hebt stroom nodig......
Daarnaast kan je misschien via digitale tv en een draadloze modem ontvangen. Maar denk dat dit een dure aangelegenheid wordt. Een kabel van 15 meter is heel wat goedkoper.
Zorg wel voor een goede kwaliteit coax kabel. Die is dik genoeg en dubbel geisoleerd. Geen verbinden in de kabel van 15 meter steken. (niet 10m en 5m en samenzetten)
 
Hoe werkt de TV Anywhere?
Heel eenvoudig. U sluit de TV Anywhere zender rechtstreeks aan op uw antennedoos. De ingebouwde Philips TV tuner slaat alle beschikbare TV zenders op in zijn geheugen. De zender staat draadloos in contact met de ontvanger die u aansluit op uw TV. Het signaal gaat door vloeren en muren. Met de meegeleverde afstandsbediening kiest u de zender die u wilt zien.zou dat ook werken met mijn samsung tv
 
Hoe werkt de TV Anywhere?
Heel eenvoudig. U sluit de TV Anywhere zender rechtstreeks aan op uw antennedoos. De ingebouwde Philips TV tuner slaat alle beschikbare TV zenders op in zijn geheugen. De zender staat draadloos in contact met de ontvanger die u aansluit op uw TV. Het signaal gaat door vloeren en muren. Met de meegeleverde afstandsbediening kiest u de zender die u wilt zien.zou dat ook werken met mijn samsung tv

Denk er in dit geval wel aan dat, als u digitaal kijkt, u een bijkomende digibox of digicorder moet aanschaffen. Zonder deze bijkomende digibox of digicorder kunt u op uw tweede tv enkel de post zien die aanstaat op uw andere tv.
 
Laatst bewerkt:
Denk er in dit geval wel aan dat, als u digitaal kijkt, u een bijkomende digibox of digicorder moet aanschaffen. Zonder deze bijkomende digibox of digicorder kunt u op uw tweede tv enkel de post zien die aanstaat op uw andere tv.

Niet geheel noodzakelijk indien je tevreden bent met het analoge signaal. Dan moet je de zender koppelen aan één van de analoge uitgangen die op je kabel verdeelbox zitten. Dit is het toestel waar je coax kabel op binnenkomt. Eén van die uitgangen gaat naar je digibox, de andere (aantal afhankelijk van type) zijn vrij aan te sluiten. Welliswaar is dit dus een standaard analoog TV signaal en is het aanbod van de zenders en de kwaliteit niet te vergelijken met je digibox (of digicorder).
 
Maar als je alleen digitale tv van Belgacom hebt, gaat die vlieger niet op. Je hebt dan enkel digitaal signaal en geen analoog.
 
bedankt allemaal voor de reactie, maar digitaal hoeft niet de bedoeling is eens het nieuws te volgen of een serie .
dus als ik het goed voorheb sluit ik deze tv anyware aan op de inkom van mijn telenet contactdoos er zijn 4 aansluitingen 1 er van gaatmet een kabel naar mijn digirecorder de andere gaat met een kabel naar boven "de slaapkamer" en een derde zou dus die aansluiting zijn van tv anyware?
 
Hoe werkt de TV Anywhere?
Heel eenvoudig. U sluit de TV Anywhere zender rechtstreeks aan op uw antennedoos. De ingebouwde Philips TV tuner slaat alle beschikbare TV zenders op in zijn geheugen. De zender staat draadloos in contact met de ontvanger die u aansluit op uw TV. Het signaal gaat door vloeren en muren. Met de meegeleverde afstandsbediening kiest u de zender die u wilt zien.zou dat ook werken met mijn samsung tv

Om op het hoofdtoestel naar kanaal a te kijken en het bijkomend toestel kanaal z te ontvangen zijn is er inderdaad een bijkomende tuner vereist!
ik ben zeer tevreden met deze oplossing, kinderen kijken naar hun posten, ik naar de mijne!
werkt met ieder toestel! de ontvanger die bij het bijkomend toestel staat heeft een antenne- en video/audio uitgang. een koppeling maken met een scart is mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan