Tweakpopwerpack 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

emag

Gast
Beste forumleden,
Graag zou ik hulp willen hebben bij het gebruik van de Tweakpowerpack. Ik heb deze gedownload en mij drives laten scannen. Tot zover ging het goed. Waar ik geen raad mee weet is op welke wijze ik de aangegeven fouten na de scan hersteld dienen te worden. De scan geeft goed aan dat er fouten zijn maar ik weet niet hoe ik deze moet herstellen. Ik mis ook een leidraad hoe te beginnen met een systematisch scan van mijn pc. Kortom een duidelijke handleiding hoe het programma te gebruiken. Graag uw hulp.
met vriendelijke groet,
 
Deze software is absoluut niet echt geschikt voor computergebruikers die niet weten met wat ze bezig zijn.
Wil je het wel gebruiken dan zou ik maar een backup nemen van je systeem.
 
Bedankt voor je snelle reactie. Kun je mij dan een advies geven met welk programma ik het beste mijn register kan opschonen?
 
nogmaals mijn dank. Ik ga dit proberen na een backup gemaakt te hebben.
 
Ziet er wel een leuke tool uit die TweakNow PowerPack 2011. Maar zoals tuts vermeld, niet voor standaard gebruikers.
 
Hallo emag, zolang je windows en je overige software nog goed werkt werkt, geen gebruik maken van cleaners.
Ccleaner mag je dan wel gebruiken om je tijdelijke bestanden en je cookies op te ruimen.
 
bedankt voor je tip. Iki zal zuinig wezen met de cleaners. Mijn probleem is dat mijn laptop erg traag begint te werken. Ik heb geen onnodige programmas erop. Ik maak het ook mistens 1xs per maand schoon en ben hier heel zuinig mee. Nogmaals hij wordt wat vtraag en dat is mijn punt. Ik blijf open voor goede tips.

met vriendelijke groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan