Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe komt het dat het zo lang duurt voor ik mijn cd binne heb en hoe stel ik juist mijn torrents in

want hij gaat ni goed vooruit vind ik of is dat normaal

ik zit met telenet fibernet dus denk ik toch dat het iets moet geven of ben ik verkeert

normaal moet je in de rechterhoek groen bolletje zien bij mij is dat een driehoek in oranje en als je daar gaat op staan komt er te staan geen verbinding
weet iemand hoe ik die juist kan instellen,dat zou prachtig zijn

of heeft er iemand iets anders om cd af te halen

alvast bedankt

luc
 
Ikzelf gebruik geen torrents om (voornamelijk) die reden.
Hetgeen ik weet is dat torrents werken door het sharen van bestanden via "gebruikers". Een sharing host noemt men een leacher. Indien er voor je te downloaden link maar 1 leacher beschikbaar is welke een beperkte upload heeft, dan zal je download in het beste geval maar even snel zijn. Hiermee nog rekening te houden dat deze uplink(s) moeten verdeeld worden over het aantal downloaders. Met torrent is het ook de bedoeling dat je zelf ook een leacher wordt van de bestanden die jij "aanbied". (Dit kan omzeild worden door je upload dicht te zetten). Indien er voor de link die je bezit geen leachers beschikbaar zijn op dat ogenblik ga je ook niets kunnen downloaden.

Indien er hier doorwinterde torrent kenners tussenzitten, verbeter me als ik hier ergens fout ben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan