Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag . Met de oude bios EFI start ik op met Killdisk cd om mijn SSD schijfje te wissen en daarna met Windows 7 om te installeren .Heeft iemand een andere manier om een ssd schijfje te wissen ,bijvoorbaat dank .Nu hebben de laalste 2 jaar de moederborden een UEFI bios begrijp .Als ik nu met dezelfde Killdisk cd opstart om mijn SSD schijfje te wissen voor een nieuwe installatie ,lukt het me niet om met de Killdsik cd de schijf te wissen .Waarschijnlijk vanwege de UEFI bios ?? Ik begreep dat als je een bootable Windows 7 schijf maakt met Rufus dat voor UEFI bios fat 32 gebruikt !!Is het soms nodig om met een UEFI bios om een nieuwe Killdisk cd te maken om mee op te starten als de bios op UEFI ingesteld staat .Weet iemand hoe ik dan een nieuwe Killdisk cd maak die met de UEFI bios werkt ?Misschien weet iemand of UEFI bios de Usb drivers voor Windows 7 installatie ondersteunt .wat normaal niet het geval is ,daar Windows 7 de Usb driver niet meer ondersteund bij een nieuwe installatie .Van harte dank ,voor elke reactie die ik krijg en dank voor de moeite .Hoop dat iemand me verder kan helpen .Groet p2008
 
Snap niet echt wat je allemaal aan het doen bent, waarom KILLDISK?

Zet in de UEFI secure boot uit en zet hem op CSM, kun je of de bestaande partities wissen of formatteren.

Let wel dat na het verwijderen van de partities je W7 zelf de boel laat indelen.

Bij UEFI dient de schijf een GPT partitieindeling te krijgen maar dat heb je helemaal niet nodig voor zo'n kleine schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan