Update automatisch blokkeren internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Wie kan mij helpen?
Hoe kan ik één specifieke update van internet explorer van versie 8 naar 9 blokkeren? Het programma zoomtekst(vergrotingsprogramma/schermlezer) werkt niet op versie 9 en het is te lastig voor mijn moeder om de updates op handmatig te zetten. Nu verwijder ik de oude wel, maar hoe kan ik nou net die ene update voorkomen?

Bedankt alvast weer.

Groetjes Gracia
 
je dient dus zoals je al aangeeft deze updates in te stellen dat jij beslist welke er gedownload /geinstalleerd mogen worden ...
als deze van de ie9 zich aanbied dan verberg je deze ...en nadien zet je de updates instellingen terug ..

echter besef dat de ie9 veiliger is dan de ie8 ( momenteel is het zo dat ook de ie8 nog ondersteund word , maar dit blijft niet zo !!
als de win8 gelanceerd word stopt ook de ondersteuning voor ie8 ) omdat de win8 de ie10 mee heeft
 
Best Qtex,

Het programma werkt niet op IE9, wel op IE8. Dit is aangegeven door de ondersteuner van het programma. (Zal nog moeten blijken hoe het straks gaat met WIN8/IE10 dus).
Het blijkt ook uit eigen ervaring, dat na een update het programma het niet meer doet bij het bezoeken van een webpagina bij IE9.
Het is een speciaal programma voor mensen die slecht zien of blind zijn.

Helaas, dan zal ik dus de update er telkens uit moeten halen, want het handmatig is niet zo handig voor mijn moeder.

Groeten Gracia
 
Ipv extra software te gebruiken om je teksten etc te vergroten in je webbrowser, kan je ook gewoon de standaard controls gebruiken van Windows.
Gewoon de Control toets ingedrukt houden en naar boven of onder scrollen met je muis, afhankelijk of je de inhoud wilt vergroten of verkleinen. Heel eenvoudig en supersnel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan