Status
Niet open voor verdere reacties.

marfra10

Steunend Lid
Vip Lid
Hallo,
Gisteren 10-07-2013 grote update van Microsoft (18 stuks)
Foutmelding bij de laatste update : Code 80070641

Update KB2687309 - Beveiligingsupdate voor MS Office 2007

Verschillende malen opnieuw geprobeerd maar lukt niet!
Installer Service staat op Automatisch
Meerdere keren opnieuw gestart

Ik heb geen idee wat ik zou moeten doen.
Alvast dank voor uw goede raad!
Frank


MS WINDOWS VISTA HOME PREMIUM 64-BIT SP2
INTEL CORE2 QUAD CPU Q9450 @ 2,66GHZ, 4,0GB RAM
NVIDIA GEFORCE 9600 GS
 
Hallo Pluis,
Win Fix-It geprobeerd uit uw link. Werkt niet. Ik krijg een venster om te zoeken naar een programma op internet om Fix-It te openen. Mijn besturingssysteem is Vista Home Premium 64-bit.
 
Hallo Swake,
Ja, SP3 voor MS Office 2007 is geïnstalleerd. Ik volg trouw alle updates en heb er normaal nooit een probleem mee. Op mijn andere 2 PC's ging deze update vlot. Laptop met Windows 7 en recente Desktop met Windows 8. Deze drie PC's worden door mij alleen beheerd en op dezelfde manier. Ik begrijp er niets van.
 
Hallo Swake,

De opgegeven link gevolgd en handmatig de update van MS (KB 2687309 - Nederlands) proberen te installeren. Ik kreeg echter halfweg een Engelstalige foutmelding "The installation failed". Probleem nog NIET opgelost.
 
Ga eens naar je Windows Services (services.msc) en schakel daar tijdelijk je Windows Update Service uit (stoppen).
Ga dan naar de Windows folder en zoek achter de SoftwareDistribution folder. Hernoem die folder naar SoftwareDistribution.bak.
Start dan de Windows Update Service opnieuw. Ga naar Windows updates en laat opnieuw controlleren en installeren.
 
Hallo DDragon80,
Windows Update Service uitschakelen uigevoerd O.K.
Folder SoftwareDistribution hernoemen lukt NIET, ik zou niet voldoende rechten hebben ?
Nochtans ben ik aangemeld als administrator.
Geprobeerd om de update nog eens te installeren, maar mislukt.
 
Zolang die service actief is, kan je die folder niet hernoemen. Ben je zeker dat je die service gestopt hebt? De opstartprocedure niet wijzigen! Op automatisch starten laten staan! Gewoon stoppen, rechtsklik menu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan