Update internet explorer 9 mails met attachements

Status
Niet open voor verdere reacties.
op mijn laptop (wind. vista basic) via autmatische updates IE 9 geinstalleerd .
Nu kan ik in mijn Windows mail geen mails met attachements meer ontvangen.
En bij mijn vroegere mails is die paperclip ook verdwenen.
Heb IE 9 gedeinstalleerd en met IE8 is terug alles ok.
Heeft er iemand a.u.b. een verklaring of oplossing .
Ik vind dit toch wel heel raar dat een windows product een ander windows product de goede werking ervan uitschakeld.

Raycn
Raymond Nys
 
Hallo,
ik werk met windows live mail 2011 en windows 7 en met die update voor IE9 te installeren heb ook ik problemen :
Vroeger voor IE9 als ik een mail opende waar een PPS in zat opende die direct en nu moet ik lang wachten en verschijnt er links onder :ophalen van bericht en dan een %percentage.
ook als ik in IE8 rechts onder op het +teken klikte voor tekstvergroting (want die is bij mijn sony met full HD wel heel klein) dan vergrote die maar nu niet , nu moet ik telkens eerst op het 3hoekje klikken en dan op het percentage dat ik wil.

Groetjes
sunny
 
Laatst bewerkt:
jackdefles,

Ik had die zo reeds staan , kijk maar :

adobe.png
 
@ sunny bedoel je dat je de tekst in de brouser zelf moeilijk kunt lezen daar deze te klein weer gegeven wordt ; wel als dit zo is zijn er 3 mogelijke oplossingen
optie1..
open je configuratiescherm en klik op beeldscherm ..
je zou nu weer 3 opties hebben de instellingen die je hier doe hebben gevolgen op alle programma's die je opent..
neem hier een andere grootte en controlleer of dit is wat je belieft .

optie 2..
zet vooralleer je hier mee begin optie 1 terug zoals deze eerst stond..
blijf in dit scherm ; links zie je de mogelijkheid om de DPI aan te passen ( ook dit heeft gevolgen op alle programma's )
klik dus op "aangepaste teken grootte instellen (dpi)...mocht dit niet het gewenste resultaat geven verander je deze instelling terug ..

optie 3 (en deze heeft ook mijn voorkeur )
indien de tekst te klein word weergegeven in je brouser gebruik dan de combi toetsen CTRL+ (het( +) teken ) om te verkleinen neem je dan ctrl + (-) teken ) mocht je een muis gebruiken kun je ook ctrl gebruiken met het wieltje ..

note ; indien je de tekst in een brouser vergroot en je sluit de brouser af of je minimaliseerdt deze , na het heropenen blijft deze vergroot weer gegeven tot je deze terug verkleint..
 
Laatst bewerkt:
qtex,
Had uw optie 3 al toegepast , lijkt me de gemakkelijkste. maar het is het andere Vroeger voor IE9 als ik een mail opende waar een PPS in zat opende die direct en nu moet ik lang wachten en verschijnt er links onder :eek:phalen van bericht en dan een %percentage dat meer stoort het duurt soms lang voor dat het bericht is opgehaald en in IE8 had ik dat niet daar was dat direct gedownloaded
 
qtex,
Had uw optie 3 al toegepast , lijkt me de gemakkelijkste.

maar het is het andere voor die PPS dat meer stoort :
Vroeger voor IE9 als ik een mail opende waar een PPS in zat opende die direct en nu moet ik lang wachten en verschijnt er links onder :ophalen van bericht en dan een %percentage en dat stoort meer daar het soms lang duurt vlgens de grootte voor dat het bericht is opgehaald en in IE8 had ik dat niet daar was dat direct gedownloaded

Weet u daar misschien een oplossing voor?
 
heb je de ie9 verwijderdt via je configuratiescherm ..en de tap programma's en onderdelen ..verborgen ûpdates weergeven ..!
zoniet kan er iets achter gebleven zijn dat voor vertraging zorgt..over welk internet abnoment van telenet beschik je ..
ik raad je eens aan om in het zoekvenster bij start sfc /scannow te typen sluit wel alles af wat geopent is ..om het scannen naar foutieve instellingen te optimaliseren ..
worden er dan verkeerde instellingen gevonden ; zullen deze ook hersteld worden ..
belangrijk is dus je pc met rust te laten tydens deze scan
 
Ik heb ie9 helemaal NIET verwijderdt heb de update gedaan van IE8 naar IE9 via de aangeboden Windows Update en sindsdien is dat zo met die PPS.

Mijn internet abonnement van telenet is Comfort Net XL
 
sorry de topic starter sprak dat hij de ie9 terug verwijderdt had ! vergissing van me ..
heb je de sfc /scannow al gedaan !!

het kan dus ook aan je abbo liggen want indien je Comfort Net XL surft je tegen de 15mps ...ikzelf gebruik de expressnet XL en surf tegen 40mps deze heet nu fiber40
 
Laatst bewerkt:
het kan dus ook aan je abbo liggen want indien je Comfort Net XL surft je tegen de 15mps :
Denk dat niet want met IE8 had ik datzelfde abbo en toen opende alles normaal ligt enkel aan die IE9, en die sfc /scannow moet ik denk ik niet laten lopen want al m'n instellingen staan juist, en IE9 terug verwijderen helpt ook niet want eens of altijd moet je toch overschakelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan