Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, enkele dagen terug krijg ik een automatische update van windows 10.
naar versie 1511
nu heb ik vastgesteld dat enkele programma's verdwenen zijn, zoals "ccleaner en mijn printerprogramma".
ook enkele instellingen zijn veranderd, zoals systeemherstel,
systeemherstel was uitgeschakeld, dus zo vlug mogelijk dat systeemherstel terug inschakelen en een herstelpunt maken, want die zijn er ook niet meer!!!!
het beste is eens alles terug overlopen!
het is maar dat je het weet :)
Didi
 
raar dat deze automatische upgrade ( update) dit veroorzaakt heeft want je zou eerder denken dat er hier geupgrade werd naar een nieuwere build versie zonder behoud van ....maar aangezien er maar enkele programma's verdwenen waren is dit dus uitgesloten !
*hier heb ik nooit zo iets meegemaakt en dit op verschillende systemen waaronder 2 Windows(en) 10 in VMWare.
 
ja, het is ook de eerste maal dat ik dat mee maak. maar ik heb twee pc's en op allebei is het hetzelfde!
het is ook bizar dat ik nu pas deze update ontvang, gezien ik windows 10 al heb van vorig jaar september of oktober.
 
hallo allemaal

ik heb een probleem wat een beetje bij voorgaand probleem van verdidi aansluit , denk ik

Er is hier blijkbaar s nachts een upgrade gedaan ( ik had al een maand of 5 windows 10 )
Zwarte desktop, en een heleboel mappen ontbraken
De hele dag bezig geweest van alles terug te halen,
De volgende morgen start ik op en ik heb weer de desktop van drie dagen geleden , echter weer met missende mappen o.a. bij mijn afbeeldingen
Maar erger en tot op heden niet te verklaren :
windows live mail draait goed , komt bij mij via gmail binnen
Alle mails komen goed binnen maar ik had bij concepten een mappen aangemaakt en die ziet hij wel maar kan ze niet openen : bericht is niet gevonden geeft hij dan aan

Berichten die ik nu via email binnen krijg en belangrijk vind om te bewaren zet ik ook in concepten, en dan zie ik ze WEL , raar he
Ik hoop dat op de een of andere manier deze concepten nog wel te bekijken zijn

Even ter verduidelijking ze staan dus in mappen in mijn windows live mail en niet bij gmail , of at home (zziggo) mijn server. Er zitten concepten bij van meer dan een half jaar oud ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan