Update windows 7 !! KB2670838:platform update voor Windows 7x64 Edition.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg vanmorgend een update van microsoft KB2670838platform updaate voor Windows 7x64 Edition.

Na installatie,kreeg ik rechts op mijn scherm een zwarte rand,daarna +- 1a2 minuten later een bleu screen en moest de pc worden afgesloten en deed een systeemherstel.
Alles was terug in orde tot een paar minuten later die update er terug was. Zelfde probleem,ik heb die update verwijderd en alles is terug opgelost.

Is er iemand bekent of heeft hetzelfde voor gehad met dit geval ?

Gr.
plantrekker
 
ik heb juist deze update ook geinstalleerd ..
er werd een automatisch herstelpunt aangemaakt ...nadat deze was gedownload moest deze update zich configureren ...
nadien starte de pc verder op , en ik onder vind géén hinder van deze update ..
alles werkt zoals het moet zijn !
 
Bij mij werd ook eerst een herstelpunt aangemaakt ,geconfigureerd,opnieuw opgetart en dan ging alles fout.
Zelfs op facebook,had ik die zwarte rand en om iets aan te klikken,moest ik met mijn cursor ongeveer een cm. ernaast gaan staan anders kon ik niets doen.
Update verwijderd en geen probleem meer !
 
Aangezien die update voornamelijk op Direct3D componenten werkt, zou de probleemvorming wel eens kunnen ontstaan in de drivers van je grafische chipset. Deze al eens geupdate?
Laat desnoods even weten welke kaart je gebruikt en we verwijzen je wel naar de laatste nieuwe drivers.
 
Ik zit met een laptop van Hp Pavilion dvd6,die aangeeft :INTEL (R)HD Graphics Family en RADEON (TM)HD 6490M.

Ik heb onder tussen nog eens geprobeerd om deze update te instaleren,maar weer hetzelfde probleem
 
Kan je nog eens het correcte model nummer vermelden aub? Want die Pavilion DVD6 bestaat niet hoor. Dit is DV6... en gelieve aan te vullen. (volledige nummer terug te vinden op etiket op de onderkant)
Alvast bedankt.
 
Er staat niets op of onder,enkel op de sticker van windows 584037-001 en X16-96072
Bij programma's : Hp support assistant staat vermeld :HP PAVILION dv6 notebook pc.
Serienummer: 2CE411Vp6
Productnummer : A5L66EA#UUG
Iets anders is er jammer genoeg niet te vinden.
 
Hey,
Ik heb die driver geinstaleerd en tot hiertoe werkt alles perfect !:yahoo:

Toch een geluk dat HP automatische updates geeft van zijn produkten,zelfs zijn model gegevens vermeld op zijn apparaten! :nee:

Maar allee met jullie hulp is het dan toch opgelost !! :duimop:

Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan