Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
al geruime tijd krijg ik de 'vraag' om de update naar windows 8.1 te voltooien. tot gisteren of zo kon ik "help mij herinneren" selecteren, nu moet ik kiezen tussen updaten en bijwerken nu, over 1, 2 of 4 uur. maar ik weet helemaal niet of ik wel wil updaten. ondertussen kan ik niets anders meer doen op mijn pc behalve... afsluiten en opnieuw opstarten. hoe los ik dit probleem op?
 
ik denk niet dat je dit kunt blijven uitstellen ...
immers heeft Microsoft de bedoeling om enkel de Windows10 te gaan onderhouden en te voorzien van update's ..
het is ook zo dat de verdere ontwikkeling van Windows10 in de toekomst waarschijnlijk ook verder gratis gaat zijn voor diegene die dus de stap zetten naar Windows 10
het is zelfs zo dat wanneer de Windows10 word uitgebracht enkel de Windows 7 -8 -8.1 gebruikers gedurende 1 jaar de kans krijgen om gratis te upgraden naar de Windows 10
stelt men dit uit dan dienen zij de Windows10 ook aan te kopen .
*mijn advies : profiteer er van en doe de update naar de Windows8.1
 
dank voor je snelle reactie. ik heb nog één vraagje: moet ik per sé windows 10 hebben? ben nu eindelijk windows8 een beetje gewend (niet dat ik het een geweldig systeem vind), kan ik binnenkort weer van vooraf beginnen. of niet?
 
zoals ik eerder meedeelde is het de bedoeling van Microsoft enkel verder te gaan met de Windows 10
wat denk jij dan ?

alles veranderd en telkens dienen we ons hier aan te passen ...
 
als jij het zegt. ik ben een pure amateur hé, maar ik had bvb een hekel aan windowsXP, terwijl windows2000 voor mij het perfecte systeem was. en by the way: krijg mijn (oude) scanner niet aangesloten op mijn pc met windows8. begrijp je waarom ik dat allemaal geen verbetering vind?
 
Ik zie nog weinig verbetering in Windows 10. Ik start zo af en toe de preview versie weer op om te kijken of dit mij nu veel voordelen biedt t.o.v. Windows 7.

Ik kan het nog niet ontdekken.

Maar ik ben ook niet iemand die met een besturing werkt. Ik werk wel veel met programma's die onder een bepaalde besturing goed moeten functioneren.
Wat ik van een besturing verwacht is dat ik zeker snel in een verkenner kan komen en een Startknop zoals deze in Windows 7 en lager aanwezig is.

Verder geen overbodige toeters en bellen die mijn systeem onnodig vertragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan