Status
Niet open voor verdere reacties.
Laptop HP Pavillion dv9000

Gekocht 2007

Gisteren teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Wanneer ik mijn aangekochte programmas van 2009 adobe creative suite 4 en Microsoft Office 2010 wil terugzetten komt bericht dat windows service pack 2 eerst moet geinstalleerd zijn.

Ik heb al verschillende keren windows update geklikt, er is reeds een hele boel gedownload, maar geen pack2 dat nodig is.
Bij nu klikken op windows update komt bericht dat er niets meer nodig is.

Wat nu te doen?

dank en groeten
 
Laptop HP Pavillion dv9000

Gekocht 2007

Gisteren teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Wanneer ik mijn aangekochte programmas van 2009 adobe creative suite 4 en Microsoft Office 2010 wil terugzetten komt bericht dat windows service pack 2 eerst moet geinstalleerd zijn.

Ik heb al verschillende keren windows update geklikt, er is reeds een hele boel gedownload, maar geen pack2 dat nodig is.
Bij nu klikken op windows update komt bericht dat er niets meer nodig is.

Wat nu te doen?

dank en groeten

download dit progje WSUS OffLine Update:

WSUS Offline Update - Update Microsoft Windows and Office without an Internet connection

vink de juiste versie van Vista aan
Option:alles aanvinken.
Create ISO image(s): alles aanvinken.
USB medium: vrij te kiezen.

Druk op 'Start', een dos venster verschijnt, downloads beginnen.Dit kan wel efkes duren!
De gemaakte iso vind je de map:
wsusoffline75/wsusoffline/iso
mount:brand die op cd en start .exe-file!
Wil je na x-maanden een nieuwe maken, wis de iso in 'wsusoffline75/wsusoffline/iso' en laat de tool opnieuw lopen!
 
Windows Vista, 32-bits versies, zelfstandig pakket met alle talen voor alle door Windows Vista ondersteunde talen
Downloaden
Het pakket Windows Vista Service Pack 1 met alle talen (KB936330) nu downloaden.

Met bovenstaande aangeraden door Zorro vandaag om 9.03 uur nederlandse versie 32-bits.
Installeren duurde wel een tijdje. Maar zoals gezegd succes en alle programmas geinstalleerd.
Het is natuurlijk misschien ook mogelijke met andere methode, maar deze eerst uitgeprobeerd en gelukt.
Dank aan allen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan