Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mistico

Gast
hallo de laptop vraagt hier telkens opniew om dezelfde windows updates te doen haal ze binnen instal opniew opstarten daarna zegt hij weer belangrijke updates beshikbaar is hier al zo van voorige week wat kan ik daar aan doen ? alvast dank
 
ben je absoluut zeker dat het steeds dezelfde zijn ?
ik bedoel indien jij de vista verleden week pas heb geinstalleerd dan komen er inderdaad al de updates weer aankloppen om geinstalleerd te worden ....
 
Sommige belangrijke Updates vereisen dat optionele Updates geïnstalleerd moeten zijn. Daarom denk ik dat je optionele update(s) ontbreekt.
Ga eens naar configuratiescherm > Windows Update en klik daar op naar "Naar updates zoeken".
 
hallo pluis dat heb ik ook al gedaan , ja het zijn steeds de zelfde update's
hij doet de fix, zegt voltooid alles ok na en 5 tal min bied hij ze weer aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sommige belangrijke Updates vereisen dat optionele Updates geïnstalleerd moeten zijn. Daarom denk ik dat je optionele update(s) ontbreekt.
Ga eens naar configuratiescherm > Windows Update en klik daar op naar "Naar updates zoeken".

Het is omgekeerd. Windows gaat geen belangrijke update voorstellen op een niet geinstalleerde optionele update. Enkele wanneer die geinstalleerd is gaat Windows Update Service daar (belagrijke)) updates voor aanbieden.
 
Ga naar Windows Update.
Klik nu op Updates zoeken.
Als er updates worden gevonden, kies je voor Updates installeren.

probeer dit eens uit? misschien het resetten van Windows Update:

1 start:uitvoeren: typ services.msc en druk op Enter.
Zoek naar de service Automatische Update en schakel deze uit.
Verwijder nu de map C:\Windows\SoftwareDistribution

Schakel nu de service Automatische update terug in.
heb je deze al gedwonload
Microsoft .NET Framework 4 (webinstallatieprogramma) downloaden in het officiële Microsoft Downloadcentrum
 
hallo zorro ik heb dat programa laten lopen was goed voor 1 dag daarna bied hij ze weer aan
kb2600217
kb2487367
kb2468871
kb2656351
kb2533523

dat zijn de updates ik denk dat ik iemands hulp nodig heb om dit prob op te lossen
ben zo geen pc man
 
dit zijn security updates voor net framework4

je heb problemen met deze net framework4 of je tracht eerst deze te herstellen of je verwijder deze en je installeerd deze opnieuw ....
kies je voor verwijderen en het opnieuw installeren dien je wel alles van net framework4 te verwijderen
zie hier om net framework grondig te verwijderen en nadien terug te installeren
 
Download http://download.microsoft.com/downl...af996f46/WindowsInstaller-KB893803-v2-x86.exeWindowsInstaller-KB893803-v2-x86.exe , want die heb je nodig om de Updates te kunnen installeren. Blijkbaar is de Windows Installer beschadigt of verwijdert.

hallo zorro ik heb dat programa laten lopen was goed voor 1 dag daarna bied hij ze weer aan
kb2600217
kb2487367
kb2468871
kb2656351
kb2533523

En omdat de installatie van de updates mislukt is, worden die opnieuw aangeboden.
Je zal die bij bij windows updates zeker en vast terug vinden bij mislukte updates.
 
Laatst bewerkt:
bedankt qtex en swake ik heb die 2 programas laten lopen en nu geeft hij andere updates deze morgen12 ik denk dat het probleem opgelost is kwaht nog enkele dagen af
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan