Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag PCTutsers.
Wie kan me helpen.?... Ik krijg iedere dag dezelfde Updaten van Windows 7 het zijn KB 2656351 en KB 2600217.Hoe kan ik dit stoppen ? Ik heb de instelling reeds veranderd in Eerst vragen voor te Installeren. Dat lukt maar ik krijg altijd te zien op het vlagje in de taakbalk Computerproblemen oplossen 1 probleem, doet ik toch de upgrate en installeren dan verdwijn het probleem mijn virusscanner Nod 32 krijgt ook het normaal Icoon nu is het Oranje ( zoals er gevaar dreigd bij een virus)
Graag inlichtingen wie kan dit oplossen ? Een herstellingspunt aanmaken 12 dagen voor het probleem zou dat helpen ?..

Dank voor de hulp.
 
KB2600217 is de update zelf naar net frame work4
KB2656351 is dan weer een beveiligings update voor de net frame work4

**je zou eerst moeten nagaan of deze aanwezig is op de pc : in je configuratiescherm bij programmas en onderdelen zou je normaal gezien
" Microsoft .NET Framework 4 Client Profile 38,8MB vermeld moeten zien staan ..

**configuratiescherm / programmas en onderdelen /geinstalleerde updates
hier zou je 15 vermeldingen moeten zien van Microsoft .NET Framework 4 Client Profile
 
Beste qtex

Ik heb het nagekeken ik vind het 17 keer terug, wellicht zal dat kloppen ,ik heb nog 2 in de wacht staan (ga dit laten installeren en nazien of ze ook daadwerklijk dezelfde zijn. Weet u oud worden ( 77 j) is niet van de poes, je hoort nog van mij , Al zeer bedankt..
 
HI
Weer hetzelfde geval , ik heb degene die nog in de wachtlijst stonden 25 MB laten installeren,alles normaal Op Vlagje geen problemen meer. Mijn icoon van de viruscanner terug het normale kleur Groen. MAAR !... Terug staan er 3 in de wachtkamer van 44,3 mb. Binnenkort de venster open en BIEBIE er door....
Groetjes
 
Best computer een paar uurtjes laten open staan. Het is mogelijk dat er een ganse reeks updates binnenkomt en door het kortstondig gebruik er maar een paar samen binnengehaald worden tijdens het telkens uitschakelen van de computer.
Je krijgt bij een nieuwe installatie vééééél updates binnen. Maar als je telkens maar de mail naziet en kortstondig gebruik maakt van Uw computer, is het mogelijk dat ge dit voorhebt.
 
ok vertel eens zijn het weer dezelfde ...heb het vermoeden dat het om andere updates gaan , d.w.z.dat je systeem niet up to date is ...
dus de updates zullen blijven komen tot deze windows volledig is bijgewerkt ..

zie we zijn al met 2 die hetzelfde vermoeden hebben !;)
 
ok vertel eens zijn het weer dezelfde ...heb het vermoeden dat het om andere updates gaan , d.w.z.dat je systeem niet up to date is ...
dus de updates zullen blijven komen tot deze windows volledig is bijgewerkt ..

zie we zijn al met 2 die hetzelfde vermoeden hebben !;)

Eerst 25Mb daarna 44,3Mb. dat lijkt er sterk op dat we op het juiste spoor zitten.
 
Dag Mik en qtex dat is op 2 oktober begonnen, mijn computer staat 3/4 van de dag open,laat ons zeggen van 13U00 tot 23u00 je kunt wellicht denken waarvoor ... Nu bij het opstarten terug na de Upgraten en installeren geen vuiltje aan de lucht, ik volg u beidens raad op nog 57 Bath binnenhalen en en laat hem dan doen.
Dank jullie, je hoort nog van mij...
 
ik heb vandaag zelf een backup moeten gebruiken ...
conclusie moest er 15 updates opnieuw installeren tevens ook de avg antivirus en malwarebijtes werden bijgewerkt ,
wat dan ook logisch is ...als je een backup van +/-2 maanden terug gebruikt ...

@ lenka je vergeet echter afgelopen dinsdag ....
toen werden er al ik geloof 12 updates uitgebracht , ook betreffende de extra beveiliging van de IE9
na 2 oktober werden er totaal 33 updates aangeboden ..!
 
Beste Helpers voor mensen in problemen.
Hieronder hoeveel ik te slikken kreeg!
Op 2 oktober 15 --- 3 oktober 12 --- 8 oktober 4 ---10 Oktober 10 ----Updates uitgeschakeld ---vandaag 17 oktober 25 totaal 66 + nog 3 in wacht=69 stuks Is dat normaal ? Mijn computer is 2 jaar ik kreeg regelmatig upgraten binnen alles stond ingeschakeld. Ik doe regelmatig scans naar brol.
Nu ga ik hem laten doen , en volg uw wijze raad,alvast een goeden avond.
 
Beste Helpers voor mensen in problemen.
Hieronder hoeveel ik te slikken kreeg!
Op 2 oktober 15 --- 3 oktober 12 --- 8 oktober 4 ---10 Oktober 10 ----Updates uitgeschakeld ---vandaag 17 oktober 25 totaal 66 + nog 3 in wacht=69 stuks Is dat normaal ? Mijn computer is 2 jaar ik kreeg regelmatig upgraten binnen alles stond ingeschakeld. Ik doe regelmatig scans naar brol.
Nu ga ik hem laten doen , en volg uw wijze raad,alvast een goeden avond.

Als er om de een of andere reden bij installatie ingesteld stond de updates uit te schakelen, dan ga je bij het inschakelen alles ontvangen.
Mogelijks heeft een of ander programma aangegeven de updates in te schakelen. Mogelijks heeft ook iemand op Uw computer iets aangepast of veranderd. Dus als alle updates binnenzijn, stopt het wel. Ik heb reeds diverse malen XP opnieuw geïnstalleerd en inderdaad, er zijn er meer als 69 hoor die dan binnenkomen. Maar dit moet in de eerstkomende dagen wel stoppen. Vergeet niet van toestemming te geven die updates binnen te halen en laat de computer bij het afsluiten zijn werk doen zoals hij vraagt.
 
Mik
Wat ik zekers uitschakel is dat iemand op mijn computer gewerkt heeft,mijn vrouw heeft een laptop voor haar Cultuurraad werk,er staan nog 2 complete goed werkende computers op mijn bureels boven,en mijn derde draaid hier in mijn woonkamer.Dus hier komt het niet van,ik vind in Windows 7 geen problemen volgens mijn zoeken naar mogelijkse problemen,ik heb jullie raad gevolg wat hij vroeg aan upgraten kreeg hij, een 15 tal minuten laat hij me in de waan dat ik van het Update icoon af ben ,en dan verschijnt het terug met de veranderde icoon van NOD32;
Dank voor uw inzet
 
@ lenka
het ging eerst toch over de microsoft updates , of niet soms ... zijn deze nu onder tussen allemaal opgehaalt en heb je nu bij de updates de vermelding staan dat deze up to date is of niet !

Bekijk bijlage 9469

omdat je nu over NOD32 begint ...ookje antivirus krijgt updates...!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan