Status
Niet open voor verdere reacties.
heb gisteren updates binnen gekregen van windows en er waren drie updates bestemd voor office 2007 maar na het installeren van de updates gaf ie aan dat de updates voor office 2007 waren mislukt de rest ging gewoon zijn gang. Tot op heden heb ik hier nog geen problemen mee gehad. Iemand die mij hierbij kan helpen???
 
nog niet geprobeerd, maar blijf met dat update icoontje zitten onder in mijn taakbalk en telkens als ik de pc uitschakel wil hij deze installeren vrij irriterend. Moeten deze dan niet eerst verwijderd zijn alvorens ik deze opnieuw kan downen???
 
heb geprobeerd de updates terug te downloaden, als ik op site bij microft klik op de drie essentiële updates klik om te downloaden krijg ik hier onmiddellijk het installatievenster en na enkele tijd weer de melding dat deze mislukt zijn. Moet ik deze (updates) niet eerst ergens verwijderen alvorens ik die opnieuw kan downloaden??? Blijf nu met het gele icoontje zitten onder in de taakbalk en als ik de pc wil afsluiten gaat hij telkens die updates willen installeren met het zelfde resultaat.
 
thanks gabriel voor de tip heb het afgehaald en laten draaien, er zit buiten het progje dial-a-fix nog een .exe bestandje bij namelijk secedit.exe wat moet ik hiermee???

Ps; heeft geen beterschap gebracht
 
Laatst bewerkt:
beste , met sysedit.exe moet je niks doen , maar het verbaast me dat dit progje niks doet , heb een paar screenshots gemaakt , kijk er even naar , gewoon als voorbeeld
 

Bijlagen

  • Doc1.doc
    844 KB · Weergaven: 99
beste , met sysedit.exe moet je niks doen , maar het verbaast me dat dit progje niks doet , heb een paar screenshots gemaakt , kijk er even naar , gewoon als voorbeeld

het laatste schermke in jou document heb ik gekregen bij het opstarten van het progje en heb alles aangevinkt en laten draaien, de vinkjes zijn één voor één verdwenen en kreeg tot slot de melding dat ie klaar was maar heeft heel weinig aan de situatie verholpen heb geen logbestandje gezien en weet niet of ik dit nu nog kan terug vinden en zoja waar.
 
Klopt die drie update van office , ik had er ook een probleem mee kreeg net het zelfde als jij direct klaar om te installeren en na 1 seconde waren ze al mislukt
Even een herstel gedaan en alles is weer in orde nu.
 
denk dat het euvel is verdwenen bij het uitschakelen van de pc installeerde ie de drie updates weer en kreeg geen melding dat deze mislukt waren, heb de dag erna alweer 6 updates gehad en gisteren weer drie en geen enkele keer een bericht van mislukt te zijn, als dit zo'n beetje klopt dan is het euvel verdwenen hoop ik ook het gele icoontje onder in de taakbalk van de updates is verdwenen. Wordt vervolgd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan