Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Sinds ong. een week blijft de pc telkens vragen om een veiligheidsupgrade te instralleren, KB3058515. Telkens verschijnt de foutcode 800B0100.

Heb via internet div. probleemoplossers geprobeer, niets helpt.

Heeft iemand dit probleem ook ervaren en weet een oplossing hiervoor?


grtz..........
 
en als ik het zelfstandig installatieprogramma voor deze upgrade download ontvang ik de melding: "deze upgrade is niet voor uw computer bedoeld" en toch blijt hij telkens terugkomen. Ook kan ik de pc niet meer uitzetten zonder dat de upgrade wordt ge'installeerd.
 
eerder zei je dat je meerdere probleemoplossers heb gebruikt ....
werd er een sfc /scannow opgestart als zijnde de administrator en indien zo wat had deze te melden !
 
start een opdrachtprompt op met een rechtsklik en kies uitvoeren als administrator ...
geef de opdracht sfc /scannow in en klik op enter ...
laat de pc nu gerust ...en vermeld wat het resultaat is van deze scan
 
ik ben aangemeld als administrator, maar als ik "uitvoeren" open en sfc /scannow ingeef en enter druk, verschijnt er ong. 1/10 seconde het zwarte vierkant maar verdwijnt meteen en verder gebeurt er niets.
 
je luister niet naar wat ik zei ..
rechtsklik op de opdrachtprompt en kies uitvoeren als administrator....
je dient niet langs het venster te gaan van " uitvoeren "
 
ik had jouw antwoord niet gezien. probleem is dat ik niet weet hoe de opdrachtprompt als administrator te starten. ik ben administrator, maar als ik met de rechter muisknop op programma's of uitvoeren klik verschijnt er geen melding of ik als administrator wil uitvoeren.
 
jij dient wellicht naar bureauaccessoires te gaan en daar rechtsklik te doen op de opdrachtprompt ...
ik gebruik de Windows 8.1 en druk gewoon de Windows toets in + de X en kies vervolgens "opdrachtprompt" ( administrator )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan