Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik heb dus op vraag van Windows gereserveerd voor Windows 10 en het icoontje staat al in de taakbalk , mar kan of mag je dan al downloaden OF moet je wachten tot je nog eens bericht krijgt van hun dat de upgrade gereed is ?
ik heb dus aangeklikt dat ze moesten verwittigen in dat vakje daar "stuur me een melding als die klaar is "
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    60.1 KB · Weergaven: 127
je kan deze al downloaden met het media creation tool ..doe je er voordeel mee ?
aan de ene kant wel omdat je dankzij deze tool de mogelijkheid krijgt om je een dvd of usb stick aan te maken als ook de iso file ...
aan de andere kant neen want alhoewel ik de upgrade al gedaan heb krijg ik nog steeds hier regelmatig een melding dat het niet meer lang zal duren voordat ik aan de beurt ben om te gaan upgraden !

het betreft deze melding die ik regelmatig voorbij ziet komen !
209d0408c4-Ashampoo_Snap_2015.07.30_22h29m15s_006_.png
 
je kan deze al downloaden met het media creation tool ..doe je er voordeel mee ?
aan de ene kant wel omdat je dankzij deze tool de mogelijkheid krijgt om je een dvd of usb stick aan te maken als ook de iso file ...
aan de andere kant neen want alhoewel ik de upgrade al gedaan heb krijg ik nog steeds hier regelmatig een melding dat het niet meer lang zal duren voordat ik aan de beurt ben om te gaan upgraden !

het betreft deze melding die ik regelmatig voorbij ziet komen !
209d0408c4-Ashampoo_Snap_2015.07.30_22h29m15s_006_.png
Deze melding krijg ik niet meer na de upgrade. Ik heb wel de iso op usenet gedownload en dan op usb stick gezet en zo de uprade gedaan.
 
ik heb dezelfde upgrade maar heb deze uitgevoerd via een virtuele station ...
m.a.w. de iso werd virtueel geladen en via de verkenner heb ik dan de setup.exe aangeklikt waarop de upgrade van start ging ...
zelfs na bij de eerste herstart ging hier de upgrade gewoon verder als ook bij de andere keren dat de pc herstartte ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan