Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

ik heb een officiele laptop van Asus de N53SN upgedate naar windows 10 maar als ik chrome wil gebruiken vb google.be
dan krijg ik het bericht : Er kan geen privéverbinding met Google tot stand worden gebracht, omdat de datum en tijd van de computer (zaterdag 12 september 2015 09:35:46) onjuist zijn.




Maar de klok staat wel degelijk juist .
 
https verbindingen maken gebruik van een certificaat. Eén van de voorwaarden is dat je datum en tijd correct staan hiervoor. Als google zelf het probleem al meld, zou ik er toch vanuit gaan dat dit er iets mee te maken heeft. Staat je tijdzone correct? GMT+1 Brussels. Afhankelijk daarvan tijd terug correct zetten.
 
ja ze geen probleem daar mee met de windows 7 heb ik dat probleem niet raar ben nu een frisse installatie aan het proberen met win 8 of 10 via dvd of stick maar vraagt nu een stuurprogramma ???? pfffff asus e grrrrr :) zo leren we ook alle dagen bij e heb je een idee ?
 
Je hebt een upgrade gedaan naar Windows 10, en omwille van bovenstaand probleem heb je een nieuwe installatie gedaan met Windows 10? Zonder eerst andere oplossingen te overwegen.
Stuurprogramma's vind je op de website van de fabrikant (Asus).
 
het is je gelukt om deze dus terug te zetten naar de fabrieksinstellingen ...
een grote ingreep aangezien het niet kunnen opbrengen van een beetje geduld ..tot er gereageerd werd .
we zetten hier dan ook een slotje op zoals gevraagd word .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan