Upgrade van Windows 8 naar Windos 8.1 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om van Windows 8 naar Windows 8.1 te upgraden moet ik naar de Windows Store. Maar dat lukt niet. Als ik op de app van Windows Store klik dan keert hij gewoon weer terug naar de begintoestand. Ik zit dus in een rare loop verstrikt. Bovendien doen een aantal tegels het niet meer. Ik heb een heleboel malwhere en virusprogramma's er op losgelaten, waardoor mijn PC brandschoon is, maar helaas. Ook heb ik de updates van Windows 8 gevolgd en dat ziet er goed uit. Windows 8.1 blijft onbereikbaar. Na het aanmaken van een extra gebruiker kon ik wel met die gebruiker naar de Windows Store, maar daarna komt de procedure om Windows 8.1 te installeren niet verder dan "downloaden...".
 
je vermeld dat je na het aanmaken van een nieuwe gebruiker ,wel in de store kon geraken ....
hier dien je dan de download te doen ...en pas nadat de download gedaan is krijg je de keuze te upgraden .....of je krijgt de keuze om een iso op te slaan op je computer ....of je kunt een opstartbare medium aanmaken deze kan een usb stick zijn of een dvd
**hoe dan ook kies je voor een iso of een opstartbare medium dan word er je een code getoont deze dien je te noteren om op een later tijdstip te kunnen upgraeden.
** start je de upgraed nadat het downloaden voltooid is dan word de code je niet getoond...
Ashampoo_Snap_2013.11.30_07h19m38s_002_.png
Ashampoo_Snap_2013.11.30_07h18m11s_001_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan