Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik werk met ASUS Transformer Pad TF300T
Nu is de versie van het OS 4.2.1.
Kan ik een upgrade doen zodoende dat ik de laatste OS versie heb?
Bij voorbaat dank,
Joske63
 
Hoi Joske63,
Er is helaas voor u tablet geen nieuwere versie beschikbaar.
http://www.asus.com/Tablets/ASUS_Transformer_Pad_TF300T/
De laatste update dateert van 29/09/2013. dus ik verwacht nu ook niet meteen een nieuwe update, android 4.4 is al een tijdje uit, Android 5.0 en 5.1 zijn al volop in de running en Android 6.0 doet nu zijn intrede, maar gezien u tablet nog steeds android 4.2 heeft zal je geen nieuwere versie meer moeten verwachten van Asus. Ikzelf ben samen met heel vele mensen ook bezig om de fabrikanten onder druk te zetten om de toestellen minimum 2 jaar na einde release updates te verplichten op Android toestellen. Maar het is momenteel vechten tegen de bierkaai. We hebben testaankoop aan onze kant, er zijn talloze Android fora die meedoen aan het opvoeren van de druk, maar momenteel hebben de fabrikanten er geen oren naar. Maar stil zitten doen we niet. Maar hoe en wat weet ik momenteel ook niet, dat doen de grote heren nu. Af en toe krijgen we een update, maar meer als we hebben wat druk op de ketel gezet, maar ze plooien NOG niet, krijgen we tot op heden niet te lezen. Ik denk ook wel dat het nog wel een tijdje gaat duren voor de machtige fabrikanten gaan plooien. Ze hebben wel al een paar deuken gekregen door die lekken, maar voorlopig lijken ze stand te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan