Status
Niet open voor verdere reacties.

mamsie754

Steunend lid
Vip Lid
mijn dochter heeft een xp home op haar pc en ze kan ineens niet meer op internet

er komt dan op

is_ string_not defined

wat kan ze daaraan doen

ik versta geen engels en zijn geen uitblinkers met de pc[OPLOSSING]
Kijk in confuguratiescherm meteen ook even bij
systeem
tab hardware knopje apparaatbeheer
Misschien staan er gele uitroeptekens of vraagtekens.
Dan moet de driver opnieuw geinstalleerd worden.

het is opgelost hoor .
bedankt hulp en de verstaanbare uitlegvoor de uitleg
er waren die gele tekens ,dus ik heb het terug kunnen instaleren en kan terug op internet
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mamsie754
Je dochter kan niet meer op internet, schrijf je. Raakt ze totaal niet meer op internet , of kan ze het e-mail programma outlook express bijvoorbeeld nog gebruiken. Dus het standaard e-mail programma van windows xp, of eventueel een ander geïnstalleerd e-mail programma zoals incredimail bijvoorbeeld.
Groetjes
swake
 
het is een melding die zegt dat er ergens een stukje van een programma het niet meer doet.

vertel eens de exacte moment wanneer je de melding krijgt. als je de internet-snelkoppeling aanklikt om het te openen? en welke internetbrowser gebruik je? ( IE, mozilla firefox, chrome,...)

we zouden ook ZEKER moeten zijn dat het niet aan de internetverbinding ligt. je computer gebruikt die voor meer dan alleen maar surfen. dit kan je zien in je werkbalk bij het kleine netwerkicoontje of onder start->configuratiescherm->netwerkverbindingen.

als je internet in orde is kan het liggen aan je browser die het niet meer doet. probeer dan eens een andere als je die hebt staan. doet die het wel kan je het probleem oplossen door de andere te herinstalleren.
 
Mamsie754

En deze foutmelding verschijnt

is_ string_not defined

En niet

is string not defined
dus zonder die streepjes.

Als internet explorer en e-mail programma ook niet werkt, gok ik het meeste op aanwezigheid van één of ander beestje op de computer. Heeft je dochter een virusscanner of een beveiligingspakker geïnstalleerd staan. Aan de internetverbinding zelf, ligt het zeker niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
we zouden ook ZEKER moeten zijn dat het niet aan de internetverbinding ligt. je computer gebruikt die voor meer dan alleen maar surfen. dit kan je zien in je werkbalk bij het kleine netwerkicoontje of onder start->configuratiescherm->netwerkverbindingen.
.

Kijk in confuguratiescherm meteen ook even bij
systeem
tab hardware knopje apparaatbeheer
Misschien staan er gele uitroeptekens of vraagtekens.
Dan moet de driver opnieuw geinstalleerd worden.
 
heb het afgedrukt zodat ik er eens mee tot bij haar kan gaan om te kijken.
bedankt allemaal al voor de hulp
 
het is opgelost hoor .
bedankt hulp en de verstaanbare uitlegvoor de uitleg
er waren die gele tekens ,dus ik heb het terug kunnen instaleren en kan terug op internet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan