Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een USB stick van 64 GB gekocht
Werkt probleemloos op PC maar niet op mijn WD TV Media Player of in de wagen.
Kan kiezen met Win 7 om te formatteren naar NTSF maar na een tijdje krijg ik de mededeling "het formatteren is niet voltooid"
Heb het ook geprobeerd met HDD Low Level Format Tool en daar krijg ik de mededeling:
Kan niet in eerste NTSF-opstartsector schrijven
Kan op geen van de NTSF-opstartsectoren schrijven.
Kan niet doorgaan.
Het formatteren is mislukt.

Iemand enig idee hoe ik hem zou kunnen formatteren?
 
Met dat programma kan ik formatteren naar FAT32 en kan hem in de wagen en media player gebruiken maar bestanden groter dan 4 GB kan ik er niet op zetten.
Voor de media player zijn 90% van de files groter dan 4 Gig

zal nog even moeten verder zoeken en anders verkoop ik hem

toch bedankt
 
Realiseer je wel dat veel apparaten geen NTFS kunnen lezen. Je zou eerst even moeten checken of de WD TV Media Player wel met dit formaat overweg kan.

Je zou ook kunnen overwegen om het FAT32 formaat te gebruiken en de bestanden die groter zijn dan 4 gig te verkleinen naar misschien een andere extentie met wat meer compressie. Wel weer even checken of de player dit bestandsformaat dan wel weer kan afspelen.
Anders is er misschien een mogelijkheid, zoals bij films, om het bestand met een videobewerkingsprogramma in tweeen te knippen. Zodat er 2 bestanden zijn.
 
Media Player werkt met NTSF, heb dat geprobeerd met een andere USB Stick

Je kan verkleinen maar dan ten koste van de kwaliteit, liefst zou ik het origineel formaat willen behouden

Ga eens checken of er een pro bestaat om in twee te splitsen

Bedankt voor de reply
 
Wat is er dan groter of 4Gb? Als je probeert een ISO rechtstreeks af te spelen, dan ben je als film vlug over de 4GB.
Je kan dan die ISO uitpakken zodat ge een DVD formaat in een map hebt. Maar als het over een MPG, MP4, MKV, of AVI gaat, zal je deze moeten omzetten naar een dvd formaat.
Hier thuis, kan ik een dvd die nog in ISO staat direct afspelen. Mijn schoonbroer, die kan dit niet en moet ze uitpakken. Zijn speler kan geen NTFS aan.
Voor de rest, zijn er volgens mij weinig zaken die de 4Gb overschrijden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan