Status
Niet open voor verdere reacties.
welke tool gebruik jij om de film te converteren .....?

wil ik een film via een usb stick kunnen afspelen dien ik eerst te weten welke formaten de dvd speler waar ik de usb stick in steekt ondersteund...
als ik dit te weten gekomen ben dan gebruik ik zelf het tool WinAVI all in One ( aankoop versie)
met dit tool converteer ik dan de film naar mpeg1 ...tijdens het concerteren laat ik deze dan ook rechtstreeks naar de aangesloten usb stick weg schrijven ....en hoef ik na het converteren de stick enkel in de dvd speler aan te sluiten om de film te bekijken ( mijne tv laat het namelijk niet toe om rechtstreeks een usb stick aan te sluiten )

Bekijk bijlage 10629
 
een converter is een tool dat een film kan omzetten naar eender welke formaat ....
bij voorkeur gebruik ik Het ""ConvertXtoDVD tool"" wil ik een dvd branden ( met dit tool kun je dus van een mpeg , avi , mkv of eender ander formaat omzetten ,het resultaat is dat je enkel een dvd formaat verkrijgt ook wel vob of vts bestanden genoemd.
met het ""WinAVI all in one "" heb je meerdere mogelijkheden , zo kan dit tool ook gebruikt worden om filmpjes te converteren (om te zetten ) naar bijvoorbeeld je smartfoon of ipad
daarom gaat mijn persoonlijke voorkeur ook uit naar deze ""Win AVI all in one ""
een vergelijkbare tool met de"" WinAVI all in one ""is de "" Wondershare Video Converter Ultimate "" maar de tools die ik hier opnoemde zijn enkel te gebruiken indien je deze aankoopt.

echter elke dag word er een volwaardig tool weg gegeven gedurende 24 uren ...bij gaotd ( give away of the day )
zo heb ik de WinAVI all in one & het tool Wondershare Video Converter Ultimate verkregen !
 
Laatst bewerkt:
Beste,
Kan je eerst eens even duidelijk uitleggen;
1) waarvan je vertrekt (= een film op DVD?, een film als digitaal bestand?, een film op je camcorder?, ....)
2) Wat je einddoel is met je USB stick (= aansluiten op een smart TV?, opslaan als backup?, opslaan om te bekijken op één of andere computer?,....)
 
Welk merk en type BLU-RAY heb je? En wat voor film heb je gedownload in MKV, avi enz.
Kopieer hem anders eens naar je stick en probeer eens op goed geluk of hij niet afspeelt op je BLU-RAY.
Zolang duurt dat niet. Als hij meer dan 4 GB is moet je uw stick wel eerst formateren naar NTFS.
 
Dit ondersteund deze Sony + een voorbeeld van een bestandstype. Sony BDP-S1100 (1).jpgSony BDP-S1100 (2).jpgVoorbeeld video.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan