Status
Niet open voor verdere reacties.
dag dames en heren
na download win 10 heb ik geen herkenning in mijn computer van de stick word wel een melding gemaakt dat ik de usb stick kan verwijderen maar de stick is niet zichtbaar dus geen stations letter in mijn computer
en dus voor mij niet benaderbaar,was wel zichtbaar voor de download van win 10
 
is dit enkel voor de usb stick dat deze dus niet meer word herkend of ondervind je dit ook indien er andere usb apparaten worden aangesloten ?
*heb je al eens via apparaatbeheer de usb controllers verwijderd en nadien je systeem herstart en met de usb stick aangesloten zodat deze herkend werd nadat Windows opgestart is ...
 
dat is vreemd genoeg alleen verschillende usb sticks want ik heb net een navigatie apparaat aangeschaft en die is wel zichtbaar maar ik zal eens de usb controllers verwijderen,bedankt voor zover
 
Is de USB stick gebruikt geweest op een computer met een ander Windows besturingssysteem, bijvoorbeeld windows 7, of windows 8.1 ?

Update
en dus voor mij niet benaderbaar,was wel zichtbaar voor de download van win 10

Ja dus , dan heb je er in W10 de eigenaarsrechten niet meer van.
 
dag dames en heren
na download win 10 heb ik geen herkenning in mijn computer van de stick word wel een melding gemaakt dat ik de usb stick kan verwijderen maar de stick is niet zichtbaar dus geen stations letter in mijn computer
en dus voor mij niet benaderbaar,was wel zichtbaar voor de download van win 10

U schrijft : "geen stations letter in mijn computer"
Ga eens na in "Schijfbeheer" of de stick gezien wordt en of je er een letter kan aan toekennen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan