Status
Niet open voor verdere reacties.
de dochter slaat haar werk van op de schoolpc op op een usb stick maar als ze thuis de usb stick in onze pc steekt staat er niets op de usb stickS zijn KINGSTON DATA TRAVELER 512 MB
EN SANDISK CRUZER 2GB
 
Laatst bewerkt:
Dan moet ze in de school eens kijken of de data werkelijk opgeslagen is op de usbstick.

Kan uw dochter bij u thuis iets opslaan op die usbstick?

Heb dat ook eens gehad met een stick. Data staat er effectief op, maar een andere pc ziet die niet. Nog een andere pc zag die wel. Was nochthans geen beveiliging op die stick. Was regelmatig miserie met die stick. Heb me een andere stick aangeschaft en probleem was weg.
 
FAt / ntfs

FAt / ntfs

Zit er een verschil in het os thuis en op school ? ( ntfs - fat )
Sommige sticks hebben problemen tussen de verschillende pc's, dit door de indeling die gebruikt word op de veschillende pc's. Fat- ntfs. Dit vooral als de usb stick eerst geformateerd is op een fat pc. Als je thuis met vista werkt en de stick is geformateerd op een fat pc kan dit problemen geven. Gewoon thuis dan de stick eens volledig formateren en normaal moet dit opgelost zijn.
 
Zit er een verschil in het os thuis en op school ? ( ntfs - fat )
Sommige sticks hebben problemen tussen de verschillende pc's, dit door de indeling die gebruikt word op de veschillende pc's. Fat- ntfs. Dit vooral als de usb stick eerst geformateerd is op een fat pc. Als je thuis met vista werkt en de stick is geformateerd op een fat pc kan dit problemen geven. Gewoon thuis dan de stick eens volledig formateren en normaal moet dit opgelost zijn.

Stick bij mij kon in de 2 gevallen beschreven worden. Ook lezen op de pc waar hij beschreven werdt geen probleem. Het probleem doet zich voor als er mee naar een andere pc gegaan wordt. Formatteren is ALTIJD fat.
 
het is waarschijnllijk een stom ideetje van me, maar worden de files/folders mss niet als 'hidden' opgeslagen op school? onder folder options ook eens even nakijken naar mijn gevoel, want op pc is de instelling standaard voor alle folders, maar op externe HD's (usb-sticks) wordt dit niet meegenomen in vista.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan