Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Daar mijn tablet op android 2.2 draait en dat zo'n touch toetsenbord goed is voor af en toe iets te posten, maar niet gelijk ik, die actief op het net ben.
Mijn vraag is dus, werkt ieder extern usb toetsenbord en muis die gaat voor mac computers ook op een android tablet? Waarom mac, omdat denk dat beiden linux gerelateerd zijn .
alvast bedankt voor de reaktie's
 
Elk usb keyboard en muis is in principe gelijk, dus zou moeten werken. De toetskontakten zijn een soort matrix dat uiteindelijk een digitaal signaal op de usb pennen geeft. Dit signaal is voor ieder keyboard gelijk.
Ook bestaan er keyboards met verlichte toetsen en keyboards met een display. Hiervan weet ik niet zeker of het werkt, omdat dit nogal wat stroom vraagt. Ook bestaan er keyboards met aanvullende toepassingen waarvoor drivers vereist zijn.

Dus een normaal standaard usb toetsenbord zou volgens mij moeten werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha, ok . Dus als ik standaard toetsenbord(zonder extra toetsen dus) zou het in principe moeten lukken. Ik neem aan dat een standaard laptop muis ook zal moeten lukken. Ga daar dan eens voor kijken als ik eens weg geraak en tijd heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan