Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
Bij het opstarten van mijn laptop krijg ik na invoeren van mijn wachtwoord in windows 7 sinds kort de melding: "De service User Profile Service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen". Het lijkt er op dat ik niet meer in mijn laptop kan. Ik heb mijn userprofile nooit veranderd en mijn wachtwoord ook nog niet. Weet iemand hoe ik weer in mijn laptop kan komen?
 
Start eens op in veilige modus en kies dan via Start / alle programma's / Bureau-accessoires / Systeemwerkset voor systeemherstel. Ga naar een datum toen het probleem er nog niet was.
 
Opstarten in veilige modus, en aanmelden als Administrator.
  • Verwijder alle diskettes, cd's en dvd's uit uw computer en start uw computer vervolgens opnieuw op.
    Klik op de knop Start
    4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg
    , klik op de pijl naast de knop Afsluiten
    eb058ccf-b21e-4dfe-9bb7-1ad6c83b705c_0.jpg
    en klik vervolgens op Opnieuw opstarten.
  • Ga op een van de volgende manieren te werk:
    • Als er slechts één besturingssysteem op de computer is geïnstalleerd, houdt u F8 ingedrukt terwijl de computer opnieuw opstart. U moet op de toets F8 drukken voordat het Windows-logo wordt weergegeven. Als het Windows verschijnt, moet u wachten totdat de aanmeldingsprompt van Windows verschijnt, de computer uitschakelen en opnieuw starten en het vervolgens opnieuw proberen.
    • Als er meerdere besturingssystemen op uw computer zijn geïnstalleerd, gebruikt u de pijltoetsen om het besturingssysteem dat u in de veilige modus wilt starten te markeren en vervolgens drukt u op F8.
  • Klik op het scherm Geavanceerde opstartopties, gebruik de pijltoetsen om de gewenste veilige modus te markeren en druk op Enter. Voor meer informatie over opties raadpleegt u Geavanceerde opstartopties (waaronder de veilige modus).
  • Meld u op de computer aan met een gebruikersaccount met administratormachtigingen.


Als de computer zich in de veilige modus bevindt, worden de woorden Veilige modus in de hoeken van het beeldscherm weergegeven. Als u de veilige modus wilt afsluiten, start u de computer opnieuw op en vervolgens laat u Windows opnieuw opstarten.
Als administrator kan je de gebruikersprofielen aanpassen, verwijderen en opnieuw aanmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan