Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,


Ik gebruik graag het programma µ torrent om torrents af te halen, nu heb ik gisteren een serie afgehaald en als ik nu de pc opstart
dan opent die met het venster van µ torrent
in de opties staat µ torrent opstarten met windows niet aangevinkt
heb µ torrent verwijderd met revo uninstaller en opnieuw geïnstalleerd
iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen, virus, malwarre
adw cleaner en malwarebytes hebben niets gevonden
help aub
Thanks

greets

ed
 
µ torrent op de juiste wijze afsluiten! Dus naar "Bestand" naar beneden scrollen en "Afsluiten". Als u alleen maar rechtsboven op het "kruisje" drukt, is het programma niet afgesloten. Kijk maar eens bij "verborgen pictogrammen weergeven".
 
skippy probleem is ondertussen opgelost, verwijderd en nieuwe geherinstalleerd maar hij staat niet tussen de op te starten programma"s hoe komt dit eigenlijk
dit begrijp ik niet ik heb de vorige via configuratiescherm en software moeten verwijderen, maar raar dat die niet tussen de ms config opstarten staat, niet,
oorzaak?
ed
 
Maar wat wil je nu eigenlijk ?
Wil je dat µ torrent mee opstart tijdens het booten of niet ?

Ik begreep uit de topicstart dat dit programma ongewenst opstartte tijdens het booten. Als dit programma nu nergens in de opstart staat is dit in dit geval dan dus goed.
 
skippy probleem is ondertussen opgelost, verwijderd en nieuwe geherinstalleerd maar hij staat niet tussen de op te starten programma"s hoe komt dit eigenlijk
dit begrijp ik niet ik heb de vorige via configuratiescherm en software moeten verwijderen, maar raar dat die niet tussen de ms config opstarten staat, niet,
oorzaak?
ed
aangezien je de Windows 10 gebruikt vind je de opstarters via taakbeheer tap " opstarten " en niet via msconfig ....tevens indien je msconfig openende en je ging naar de tap " opstarten " dan verwees men u naar taakbeheer .

4c595d1234-Ashampoo_Snap_2017.12.28_11h19m54s_001_.png
 
ja ik weet dat de programma's daar staan Qtex maar het staat er gewoon niet tussen, raar he
het staat alleen als je via configuratiescherm gaat en dan naar software en in die lijst staat het, niet tussen opstarten?
 
inderdaad van daar gedownload, maar ik ga in de instellingen van µ torrent aanvinken opstarten met windows,
hiij doet dit zo wie zo al maar dan is het zeker

bedankt en fijne feesten!

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan