van vob naar avi

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Met winavi kan ik mijn reeds omgezette avi ook terug naar avi converteren,ik heb een film in twee delen elk in een video-vts map met daarin de VTS en andere bestanden.
Als ik nu met winavi die bestanden terug naar avi wil zetten klopt de film nooit.
De film begint met het einde van deel 1 en loopt dan door tot het begin van deel 1,deel 2begint dan en is wel juist.
Ik heb al geprobeerd met de bestanden andersom te selecteren maar dat helpt niet.
Na het converteren plak ik beide avi's met virtual dub aan elkaar tot ??n nieuwe avi, en die avi zet ik dan terug om met winavi om op een dvd te branden.De reden voor dit gedoe is omdat de film te groot is om op ??n dvd te zetten zoals hij is in vob bestanden.Bijkomend probleem is dat de nummering van de bestanden in de twee video vts mappen ook dezelfde is,daarom dus deze werkwijze.
Wie kan helpen om de film juist te converteren?
Ik heb ook nog het programma van vob naar avi geprobeerd maar daar kan je maar 1 bestand tegelijk mee converteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Super is freeware en converteerd alle formaten.

De downloadlink staat wat verstopt onderaan deze pagina
Dat is wat vervelend, maar de bedoeling is misschien dat je eerst alles goed leest.
Een mooie tutorial trouwens.

Met shrink is het wel gelukt om alles op 1 dvd te krijgen maar de volgorde van de hoofdstukken klopt niet.
Super heb ik geinstalleerd en na een half uur zoeken hoe en wat terug verwijderd.De set up van het programma was in het Nederlands maar het programma zelf bleef in het Engels.
Het programma is ook zo uitgebreid en ls je rechts klikt krijg je een heel pak info waar ik kop nog staart aankrijg.
Ik ben er wel in geslaagd de nummers van de vob bestanden aan te passen zodat ik geen twee dezelfde avi bestanden meer krijg als de files geconverteerd zijn met winavi.
Toch moet er ergens iets gebeuren dat de verschillende stukken door elkaar haalt,alleen ik vind maar niet wat.
Heb al diverse handlijdingen bekeken over hoe met winavi van vob naar avi en dan met virtual dub de 2 avi's samenvoegen.
Als ik de eerste avi in virtual dub laad klopt de volgorde al niet meer,dus zou dat aan winavi liggen,maar hoe moet ik dan de verschillende vob files selecteren om tot een juist geheel te komen?
 
Ik hoop dat je de oplossing nog vind met winavi.
Anders kan ik alleen adviseren om je eens goed in super te verdiepen.
Die doet wat hij belooft.
Ik heb al diverse topics gevolgd op andere fora waar de problemen met super opgelost werden.
Helaas heb ik zelf weinig of geen ervaring met videobewerking, maar ik help zo goed ik kan.
misschien is er nog wel een lid hier op ons forum die al met super gewerkt heeft.
Afwachten maar.

Nog een alternatief is misschien total videoconverter, daarover lees ik ook wel eens goede dingen, maar die is nog vrij onbekend.
 
Laatst bewerkt:
Per 50 is nog goedkoper, da's juist.
Ik had het over losse of 5pack, 6pack.
deze zijn duurder vanwege het verpakkingsmateriaal.
Maar hoe vaak heb je zo een dvd van 8 gig nodig?
Ik zou als mijn recorder dit aankan gewoon de 2 filmpjes beide op zo een schijfje zetten.
Probleem ligt misschien bij stand alone toestellen.
Die ondersteunen vaak geen dvd van 8.5gig
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan