Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Ik heb 2 computers en een laptop waar op alle 3 de explorer IE7. vastloopt toch wel 1 keer per dag dat zoiets voorkomt. Ik kan de explorer 7 enkel afsluiten en automatisch terug laten opstarten door crtl+alt+del. en alles start terug op in de explorer. Ik heb al fout bericht gekregen dat dit de oorzaak van flashplayer zou zijn.



Thans op alle 3 toestellen de laatste versie is geinstaleerd.

Zijn err nog personen met dit probleem ??
 
IE 8 installeer ik liever als hij uit beta komt, ik wek niet zo graag met beta versies, het is nu immers zo. Ieder zijn keus, maar goed bedoelt hoor.

De java heb ik de laatse versie 6.11 en al voorgaande versies zijn verwijderd.

;););)
 
Die plugin van IE7 zie ik echt niet zitten voor te installeren, ik ben daar zo geen voorstander van. Kan ik messchien beter eens alles van Adobe eens verwijderen en het register eens uitmesten met ccleaner en dan alles van Adobe er terug opzetten, het is toch niet zo veel.

Messchien een alternatief dat kan helpen ??.

opgepast met de regcleaner van ccleaner hoor; zeker een backup nemen! registry mechanic van pctools vind ik veiliger. te vinden in het vip-hoekje als ik me niet vergis

alternatief is een andere browser. de snelste ( en dus véél sneller dan IE) is naar mijn mening opera, na safari voor pc
 
Laatst bewerkt:
opgepast met de regcleaner van ccleaner hoor; zeker een backup nemen! registry mechanic van pctools vind ik veiliger. te vinden in het vip-hoekje als ik me niet vergis

alternatief is een andere browser. de snelste ( en dus véél sneller dan IE) is naar mijn mening opera, na safari voor pc

CCleaner wordt gebruikt door veel mensen en heb daar nooit problemen mee gehad in het register, enkel op letten dat alles standaart staat ingesteld en het werkt probleemloos. ;)

Ik heb goede ervaring met CCleaner zoals de meeste gebruikers. (y)
 
ik gebruik het ook hoor, in combinatie met reg mechanic en de cleanfunctie van your uninstaller. maar heb eens een crash gehad erdoor: windowsbestanden beschadigd en zelfs niet meer op te starten in veilige modus, kon zelfs geen cmd-prompt meer nemen om achteruit te gaan en laatst werkende config deed ook niks meer.
 
ik gebruik het ook hoor, in combinatie met reg mechanic en de cleanfunctie van your uninstaller. maar heb eens een crash gehad erdoor: windowsbestanden beschadigd en zelfs niet meer op te starten in veilige modus, kon zelfs geen cmd-prompt meer nemen om achteruit te gaan en laatst werkende config deed ook niks meer.


Oeps niet zo gezond teken, Natuurlijk altijd goed uitkijken met het uitmesten van je pc en natuurlijk backup nemen en ook eentje van het register. Doe ik altijd, ik ben daar nu ingeleerd vroeger ook eens wat troep gehad en nu wil ik zeker alles voor zijn. ;)
 
Mijn schoonbroer heeft ook soms dat zijn browser plots even stopt (forefox)
Dat gebeurt telkens als zijn buur een pc opstart, dit omdat zijn buur zijn netwerk helemaal niet beveiligd is.
Mijn schoonbroer kan dan als hij zou willen inloggen bij zijn buur.
Misschien is dit een gelijkaardige situatie, maar heeft internet explorer er meer moeite mee??
Probeer eens met en andere browser.
 
Mijn schoonbroer heeft ook soms dat zijn browser plots even stopt (forefox)
Dat gebeurt telkens als zijn buur een pc opstart, dit omdat zijn buur zijn netwerk helemaal niet beveiligd is.
Mijn schoonbroer kan dan als hij zou willen inloggen bij zijn buur.
Misschien is dit een gelijkaardige situatie, maar heeft internet explorer er meer moeite mee??
Probeer eens met en andere browser.

Ik ben er 100% zeker van dat het bij mijn een andere oorzaak heeft, mijn netwerken zijn goed beveilgd met Firewall enz... Mijn browser stopt niet even maar loopt gewoon knoer vast. Door ctrl+alt+delete sluit ik mijn browser via taakbeheer af en nadien start hij automatisch terug op. Het gebeurd dat hij weergeeft dat de oorzaak aan flasch player ligt, maar tevens is mijn flasch player de laatse versie. Zodus daar moet ergens het schoentje steken. !!
 
Mijn schoonbroer heeft ook soms dat zijn browser plots even stopt (forefox)
Dat gebeurt telkens als zijn buur een pc opstart, dit omdat zijn buur zijn netwerk helemaal niet beveiligd is.
Mijn schoonbroer kan dan als hij zou willen inloggen bij zijn buur.
Misschien is dit een gelijkaardige situatie, maar heeft internet explorer er meer moeite mee??
Probeer eens met een andere browser.

had ik ook al aangegeven: andere ( en betere ) browser gaan gebruiken :p
 
had ik ook al aangegeven: andere ( en betere ) browser gaan gebruiken :p

Normaal gezien geef ik jou 100% gelijk, maar de laatste tijd is Firefox ook kaas met gaten aan het worden en het echte nut zie ik op dit moment niet. Ik wil zodanig met IE7 blijven werken, onwille dat ik deze zo gewoon ben en niet kan wennen aan Firefox 3. Het klinkt messchien raar. Intussen mijn Adobe flasplayer eens verwijderd en terug erop gezet. Tot nu toe nog geen probleem ondervonden en hopelijk blijft dit zo. Want Flaschplayer gaf wel eens fout aan in de IE7. ;) mensen kunnen raar doen, maar computers ook. ;)
 
Normaal gezien geef ik jou 100% gelijk, maar de laatste tijd is Firefox ook kaas met gaten aan het worden en het echte nut zie ik op dit moment niet. Ik wil zodanig met IE7 blijven werken, onwille dat ik deze zo gewoon ben en niet kan wennen aan Firefox 3. Het klinkt messchien raar. Intussen mijn Adobe flasplayer eens verwijderd en terug erop gezet. Tot nu toe nog geen probleem ondervonden en hopelijk blijft dit zo. Want Flaschplayer gaf wel eens fout aan in de IE7. ;) mensen kunnen raar doen, maar computers ook. ;)

Er is meer dan Mozilla hoor ;)

probeer Opera of Safari eens... Tja, ze zijn niet identiek aan IE maar alles went ( behalve een vent dixit Yvonne Kronenbergs :p)

(--> persoonlijk geef ik dan de voorkeur aan Opera qua snelheid en compatibiliteit met htmlscript)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan