vergrendeling windowns 7 home premium

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste vrienden
als ik met iets bezig ben op de pc
dan krijg ik plots een zwart scherm
als ik dan met de muis beweeg wordt het weer normaal
en staat er DE COMPUTER IS VERGRENDELD
weet er iemand hoe dat komt en is dat te verhelpen
bij voorbaat dank
 
Probeer dit eens:

Ga eens naar het bureaublad en daarna rechtermuisklik, dan zie je onderin persoonlijke voorkeuren aanpassen, daarna rechtsonder op schermbeveiliging klikken. In het volgende scherm staat: aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten Dat moet uitgevinkent staan.

Controleer dit ook: Configuratiescherm en daarna Energiebeheer. Een wachtwoord vereisen bij uit slaapstand komen. Even een vinkje zetten bij: Geen wachtwoord vereisen; iedereen heeft toegang tot uw gegevens omdat uw computer niet is vergrendeld.
 
ik denk nu vooral aan de update KB371033 welke de bedoeling heeft na te gaan of de Windows die je in gebruik heb wel legaal is geactiveerd.
stel dat deze update nu opnieuw werd uitgebracht onder een nieuwe KB nummer ,
deze update geeft je dan een melding dat je de Windows dient te activeren met een legale aangekochte key.
doe je dit niet dat zal Microsoft systematisch al de functies uitschakelen van de Windows..
het komt dan op een zekere moment zover dat deze gewoon geblokkeerd word om verder op te starten...
wat jij dan verkrijgt is een zwart scherm met de vermelding " de Computer is vergrendeld "
 
Laatst bewerkt:
beste Pluis
ik heb ik heb uwe raad opgevolgd
bij persoonlijke voorkeuren stond (aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten)
aangevinkt dat heb ik uitgevinkt

qtex
ik heb mijn pc gekocht bij de Aldi
hopelijk is de Windows legaal
als het goed komt laat ik iets weten

beide bedankt
 
graag wat meer duidelijkheid omwille van je probleem....
- is het soms tijdens het opstarten van de pc dat je de melding ziet " de pc is vergrendeld " indien zo kan dit dus ook het politie virus zijn ...?
of is het eerder dat de pc daadwerkelijk opgestart is en in gebruik , dat je deze melding krijgt te zien ?

anderzijds heeft de afsluitknop ook de optie om de pc te vergrendelen ....Bekijk bijlage 9873
misschien dat deze bij u op vergrendelen ingesteld staat ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan