Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag,

Mijn verkenner crasht continue vanzelf. Dit gebeurt vanaf het moment dat W10 draait. Het is een verse installatie van W10 over W7 (zie mijn vorige topic).
Het enige wat ik inmiddels heb geïnstalleerd is Norton Internet security (met licentie).
Ik zie dat er trouwens nog iets gebeurt dan alleen het crashen van de verkenner. Mijn hele beeldscherm ververst continue (elke minuut of zo) inclusief de taakbalk. Maar alles komt direct weer terug. Behalve de verkenner als die open staat, die sluit helemaal af. Voor de duidelijkheid dit scherm verversen gebeurt ook als mijn verkenner niet open staat.

Kwam online een tip tegen om ShellExView te installeren en alle niet-Microsoft extensions tijdelijk uit te schakelen. Maar ja dat zijn er nog niet zoveel op mijn maagdelijk installatie. Toch maar geprobeerd, maar geen resultaat het probleem blijft zich voordoen.

Wat kan hier aan de hand zijn?
 
je heb nu een legaal geactiveerde Windows 10 verkregen van uit de Windows 7 ...
daar het hier nog om een verse Windows 7 ging raad ik je nu aan om de Windows 10 wederom te vernieuwen ....
klik hier voor op Start > instellingen >bijwerken en beveiliging > systeemherstel > deze pc opnieuw instellen ..
je krijgt vervolgens de vraag of je je persoonlijke bestanden wenst te behouden !
persoonlijke bestanden zijn : muziek , foto's , films , documenten ..... programma's horen hier niet bij ...
de programma's dienen opnieuw geinstalleerd te worden !

**daar het hier om een maagdelijke Windows 10 gaat verkregen door de upgrade... verlies je er niets bij !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan