Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

In Verkenner heeft men schijf C en D met daarin de talrijke Mappen en hun Onder-Mappen.
Wanneer ik RECHTS-KLIK op zulk een Map of Onder-Map, dan verkrijg ik het bericht : "Verkenner werkt niet meer en wordt afgesloten".
Wanneer ik LINKS-KLIK dan opent zich die aangetipte Map zonder enige moeilijkheid.

De RECHTS-KLIK doet men soms om een deel te "kopieren" - "van naam te wijzigen". - enz....

Ik heb dat niet bvb in "Mijn Documenten".

Graag een tip wat ik dien te doen omdat dit zou opgelost geraken.

Flamingo
 
waarom wachten tot augustus om de pc te vernieuwen ... er blijkt het één en ander fout te zijn ...
werd ook de sfc /scannow opgestart als de administrator .....wat had deze dan te melden !
 
Beste Lana,

Heb het uitgeprobeerd : alles verloopt normaal in "Veilige Modus".
Terug overgeschakeld naar "gewoon" = alles hapert terug.

Flamingo

Dit kan hardware zijn dat aan een driver update toe is of het is een besmetting die in veilige modus niet opgestart wordt en bij normaal opstarten wel actief wordt en voor een ernstige vertraging zorg.

Kijk eens naar de lijst programma's dat tijdens het booten mee opstart.
 
Beste,

Het gegeven dat je de submappen niet met rechtsklik kan openen, zou kunnen zijn, dat de optie's niet of onjuist ingesteld zijn. Open schijf c of een andere, en klik bovenaan op Extra, daar opent zich een venster, daarin vind je Map optie's, open dit venster, daarin vind je Navigatiedeelvenster, zie dat daar alles aangevinkt wordt, daarna telkens op ok drukken. Normaal gezien moet nu je rechtsklik werken.
Hopelijk ben je er iets mee.
Grt.
 
Aan allen,

Ik kan jullie op heden verder geen antwoord meer geven, daar mijn desktop 14 dagen geleden gecrasht is en wij op zoek zijn naar de oorzaak en eventuele vernieuwingen dienen uit te voeren.

Dus van zodra deze terug in werking is zal ik alles nazien hetgeen mij gemeld werd.

Dank
Flamingo
 
Beste,

Eindelijk ben ik terug.
En............ alles werkt terug normaal ook de "rechtsklik".
Dus is alles OK maar..............ik weet niet wat de oorzaak van dit euvel geweest is.
Maar ik hou jullie meldingen in het oog - ook die van Heinz46 - voor het geval dat......

Dank
Flamingo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan