Status
Niet open voor verdere reacties.
ik laat je hieronder zien wat ik wil verwijderen van verkenner
vraag 1.PNG


ik had erop geklikt op een mapje van de bovenste foto , verwijderen ?


na het klikken vraag 1.PNG

toen kreeg ik de bovenstaande melding ?


hoe kan ik dat map verwijderen alsnog ? met deze melding reactie
 
waarom zouw je een door windows afgeschermt file gaan verwijderen ...
dit is goed om je systeem om zeep te helpen ...
maar goed indien je dit perse wilt behalen ....dien je het volledig beheer over je systeem te verkrijgen ...
rechts klik op computer en kies eigenschappen ...klik verder op de tab beveiliging ...
selecteer systeem en klik op bewerken ...zet het volledige beheer aan en bevestig met toepassen en ok ...

****wees echter gewaarschuwd dat je hiermee een beveiliging van windows gaat omzeilen en je systeem bloot stel aan gevaren door onvoorzichtige handdelingen !!!
denk 2x na voor je hier mee verder gaat .....
 
ok je had dit beter eerder vermeld ....

je zegt extern geheugen ????.

dus inplaats van rechts klik op computer doe je nu rechts klik op deze usb stick / of bedoel je nu eerder een externe schijf ?
graag een verduidelijking ..
 
ik heb een usb geheugen 500gb

daarop staan de bestanden die ik niet weg kreeg ?

ja sorry ik had dat bij vraag 1 moeten vermelden


kan ik je antwoord dan toch uit voeren

waarom zouw je een door windows afgeschermt file gaan verwijderen ...
dit is goed om je systeem om zeep te helpen ...
maar goed indien je dit perse wilt behalen ....dien je het volledig beheer over je systeem te verkrijgen ...
rechts klik op computer en kies eigenschappen ...klik verder op de tab beveiliging ...
selecteer systeem en klik op bewerken ...zet het volledige beheer aan en bevestig met toepassen en ok ...
 
waarom zouw je een door windows afgeschermt file gaan verwijderen ...
dit is goed om je systeem om zeep te helpen ...
maar goed indien je dit perse wilt behalen ....dien je het volledig beheer over je systeem te verkrijgen ...
rechts klik op computer en kies eigenschappen ...klik verder op de tab beveiliging ...
selecteer systeem en klik op bewerken ...zet het volledige beheer aan en bevestig met toepassen en ok ...

****wees echter gewaarschuwd dat je hiermee een beveiliging van windows gaat omzeilen en je systeem bloot stel aan gevaren door onvoorzichtige handdelingen !!!
denk 2x na voor je hier mee verder gaat .....

Als je zulke rechten wilt aanpassen, pas die dan alleen toe op de nodige bestanden of folder(s) ipv op een hele disk. Dit is soms nuttig, maar nooit op een hele systeemdisk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan