Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Elke keer ik mijn pc opstart (windows 10) krijg ik dit bericht op mijn beeldscherm. Dat is zeer vervelend. Hoe kan ik dit verwijderen. Liefst niet met te werken in het register want dat is voor mij onbekend.
Hopelijk dat je mij een oplossing kunt aanbieden dank ik reeds bij voorbaat.
In bijlage een scherm afdruk bij het opstarten. Ik moet verschillende malen op het kruisje klikken en dan verdwijnt het.

mvg
 

Bijlagen

  • blad.jpg
    blad.jpg
    25.9 KB · Weergaven: 148
Ja, rechts klikken en dan op verwijderen.
Dan in Msconfig - tabblad opstarten eens kijken of er nog een vermelding staat. Indien wel, deze uitvinken of anders, indien u CCleaner geïnstalleerd hebt onder "gereedschap - opstarten" uitschakelen of waarde verwijderen.

Het programma kunt u ook verwijderen met CCleaner: programma's deïnstalleren
 
Ja, rechts klikken en dan op verwijderen.
Dan in Msconfig - tabblad opstarten eens kijken of er nog een vermelding staat. Indien wel, deze uitvinken of anders, indien u CCleaner geïnstalleerd hebt onder "gereedschap - opstarten" uitschakelen of waarde verwijderen.

Het programma kunt u ook verwijderen met CCleaner: programma's deïnstalleren

Het vermelde bericht is verdwenen. Nu heb ik nog Advance syst cas9 en i obit unstaller staan. Kan ik die nu ook zo verwijderen in mijn taakbeheer. En is het gelijk welke eerst. Hopelijk komt dat bericht dan niet terug

mvgEn nogmaals hartelijk dank.:p
 
Deze programma's kunt u ook verwijderen langs het configuratiescherm of met CCleaner.

Zelf gebruik ik hiervoor Revo Uninstaller. Er bestaat een gratis en een betalende versie van.
Ik moet u wel aanraden max. niveau 3 te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan