vermoeden spijware of hacken

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

diboot

Gast
k heb het volgende probleem nl.


Sinds een paar weken krijg ik mails terug die ik zelf nietgestuurd heb, in het begin waren het er een paar per dag maar hetworden er alle dagen meer.bv. vandaag waren het er 60
Ik kijk nu alle dagen in mijn mailbox en gooi ze daar in deprullenbak dat is niet zo moeilijk maar ik vind de situatie knaplastig.
Mijn vraag is nu weten julie een oplossing voor dit probleem
Mijn provider is Ziggo mijn Email programma is incredimail


Dit bericht is afkomstig van de mail-server.

U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereenworden bezorgd:

======================================================================
Onderwerp: Super article
hey! super article! **weddingharpistni*com/wb/ Sent from my iPhone
======================================================================

Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:


**cablemt.net
SMTP error from remote mail server afterRCPT TO:<**cablemt.net>:
host mail.cablemt.net [24.223.107.42]: 5505.1.1 <**cablemt.net>:
Recipient address rejected: User unknownin virtual mailbox table
 
je spreekt hier over Incredimail
hier heb ik het niet op , maar das dan ook mijn persoonlijke mening !

wellicht is je account opgenomen in een bot om spammails naar anderen toe te zenden en dit dus vanaf jouw email account ...
je dient ten eerste het account zelf van een ander w8woord te voorzien ...
daarna dien je Incredimail mail zelf te contacteren met je probleem omdat dit waarschijnlijk ook een betalende mail account betreft..
 
Zoals vermeld; wachtwoord onmiddellijk aanpassen gaat je probleem waarschijnlijk al verhelpen.

daarna dien je Incredimail mail zelf te contacteren met je probleem omdat dit waarschijnlijk ook een betalende mail account betreft..
?
 
@Ddragon
ik zie dat je een vraagteken plaatste bij de vermelding om Incredimail zelf te contacteren ...
dit heeft enkel als nut om hun software bij te werken met name het beveiligen van de accounts .
 
@Ddragon
ik zie dat je een vraagteken plaatste bij de vermelding om Incredimail zelf te contacteren ...
dit heeft enkel als nut om hun software bij te werken met name het beveiligen van de accounts .

Kan je even verduidelijken? Want ben nog niet mee... :)
 
laat maar ik zie waarschijnlijk spoken ...
dacht dat indien Incredimail hun beveliging opschroefde , dat men dan niet zo vlug een account kon hacken ....maar de TS dient gewoon een sterker w8woord te nemen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan