Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo sinds kort heb ik steeds een heel vervelende poppup ,CID genaamd ,wat ik ook doe of probeer ,ik krijg die niet weg ,ik heb adaware ,spybot en nog andere laten draaien ,virussanner wijst ook niks aan ,wat moet ik nu nog doen om dat weg te krijgen want het begint echt vervelend te worden .Ik hoop van harte dat er iemand mij kan helpen met dat probleem
Michelleke
 
Ga naar start
- Configuratiescherm
- Software
- Zoek het programma 'Messenger plus! Live en klik op verwijderen
- Dan verschijnt de keuze :verwijder enkel de sponser of het ganse programma.
- Klik op enkel sponser verwijderen.

Nadien pc terug opstarten en de CID popup is normaal verdwenen.
 
hallo
messenger live plus staat niet eens in mijn software
maar intussen heb ik firefox genomen en nu krijg ik geen poppups meer ,nu een ander vraagje ,mag ik internet exploren gewoon verwijderen ?
Michelleke
 
Internet Explorer zit zo geintegreerd in windows, die kan je niet weg halen. Wel kan je natuurlijk de snelkoppeling verwijderen, maar daar houd het zo ongeveer wel mee op.<!-- google_ad_section_end -->
 
Heel juist Laurek,
Een typisch voorbeeld van de opdringerigheid van de Billy & Co. Je mag tegen vette betaling met ons besturingssysteem werken maar je moet dit en je kan niet anders dan dat ... enz..... Om ziek van te worden !
 
hallo
messenger live plus staat niet eens in mijn software
maar intussen heb ik firefox genomen en nu krijg ik geen poppups meer ,nu een ander vraagje ,mag ik internet exploren gewoon verwijderen ?
Michelleke

heb je messenger live nooit geinstalleerd? Vreemd dan,want ik herken dit voorval met mssg live

Staat CID ook niet gewoon als programma bij software ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb messenger plus ooit gehad maar vind hier echt niets van terug ,wel stond de cid idd in mijn software ,die is intussen verwijderd ,hartelijk dank hoor voor te helpen , het was heel vervelend aant worden
Michelleke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan