Status
Niet open voor verdere reacties.
ik werk met office 2010 nu heb ik sinds enkele dagen een e mail die ik probeer te verwijderen en dat lukt gewoonweg niet .
als ik mijn netwerk uitschakel kan ik hem wel verwijderen maar start ik outlook terug op staat hij er terug in telenet webmail staat deze e mail er niet meer in dus alleen op mijn laptop iemand hier raad mee ?
 
Ik vermoed dat je PST file corrupt is.
Voer volgende applicatie uit; SCANPST.EXE en selecteer je PST bestand.
Wel opletten dat je Outlook afsluit en gesloten laat totdat deze tool zen werk gedaan heeft.

Locaties:

SCANPST.EXE voor Outlook 2010
32-bit Windows; C:\Program Files\Microsoft Office\Office14
64-bit Windows; C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14
64-bit Outlook; C:\Program Files\Microsoft Office\Office14

PST Bestand:
Zie screenshot outlook account settings:
outlook.jpg
 
Staat het bericht in post uit ?

Zo ja, heb ik dit gevonden via Google

De reden waarom je de mail in kwestie niet kan wissen is waarschijnlijk dat Outlook bezig is met een poging hem te verzenden. Zet Outlook eens in de offline modus te zetten en probeer de mail dan te verwijderen.
De offline modus kan je aanzetten door in het menu Bestand te klikken op Offline werken. Outlook zou dan zijn verzendpoging moeten stopzetten en normaal gezien kan je dan wel items verwijderen uit je Postvak Uit.
 
maak eerst eens een nieuw outlook profiel aan om te kijken of je daar wel de mails kunt verwijderen indien zo verwijder je , je huidige outlook profiel en maak je deze daarna opnieuw aan ....het klinkt raar , maar het zou dus kunnen dat je huidige profiel beschadigt is ..
 
ik kan mijn mails wel verwijderen alles is correct behalve een mail die kan ik niet verwijderen alleen als ik mijn verbinding verbreek is hij weg als ik terug opstart staat hij er terug en dit is zo bij mijn twee laptops op alletwee verwijderd zonder verbinding en opstarten terug zichtbaar behalve in telenet webmail daar staat hij niet in AA.JPG
 
vraagje heb je toevallig ook windows live mail in gebruik ...zoja welke is dan standaard ingesteldt ...
indien het antwoord nee is vermoed ik dat dit wellicht om een besmette email gaat ..... scan daarom eens je gehele systeem dus ook de extra aangesloten media's met malwarebytes
vooralleer je de scan opstart ga je deze eerst updaten ...
selecteer daarna om een volledige systeem scan ..
gebruik de pc in de tijd dat deze aan het scannen NIET ... omdat dit invloed kan hebben op de scan .
 
dit heb ik juist gevonden betreffende de instellingen ...
Opties voor Opschoning van discussie wijzigen of anders gezegt ...
Instellingen wijzigen om emails te verwijderen.
Bepaal zelf welke berichten je wenst te behouden en in welke map deze worden bewaard...


1.Klik op het tabblad BESTAND.
2..klik op OPTIES
3..klik op E-MAIL
4...voer onder OPSCHONING VAN DISCUSSIE één van de volgende handelingen uit .


*Als u wilt wijzigen naar welke map items worden verplaatst,
klikt u bij Opgeschoonde items gaan naar deze map op Bladeren en selecteer een Outlook-map. Standaard worden berichten verplaatst naar de map Verwijderde items.
Als uw Outlook-profiel meerdere accounts bevat, heeft elk account een eigen map Verwijderde items.
Berichten worden verplaatst naar de map Verwijderde items die overeenkomt met de e- mailaccount.
* *Als u de mapstructuur wilt overnemen voor opgeschoonde items die worden verwijderd
(wanneer u de opdracht Mappen en submappen opschonen gebruikt),
selecteert u Bij het opschonen van submappen de mappenhiërarchie opnieuw in de doelmap maken.
* * * Als u een ongelezen bericht wilt behouden,
schakelt u het Ongelezen berichten niet verplaatsen in of uit.
U kunt deze optie beter niet selecteren.
De resterende berichten in de discussie bevatten verwijderde berichten, inclusief berichten die u mogelijk niet hebt gelezen.
* * * *Als u altijd een gecategoriseerd bericht wilt behouden,
schakelt u het selectievakje Gecategoriseerde berichten niet verplaatsen.
U kunt het beste deze optie selecteren.
Categorieën worden toegepast op specifieke berichten en als een gecategoriseerd bericht wordt verwijderd, gaat dit verloren.
* * * * *Als u altijd een gemarkeerd bericht wilt behouden,
schakelt u het selectievakje Gemarkeerde berichten niet verplaatsen.
U kunt het beste deze optie selecteren.
Markeringen worden toegepast op specifieke berichten en als een gemarkeerd bericht wordt
verwijderd, gaat dit verloren.
* * * * * *Als u altijd een digitaal ondertekend bericht wilt behouden,
schakelt u het selectievakje Digitaal ondertekende berichten niet verplaatsen.
U kunt het beste deze optie altijd selecteren.
* * * * * * *Als u altijd het originele bericht wilt behouden
zodra iemand het bericht wijzigt wanneer dit is opgenomen in antwoorden, schakelt u het selectievakje Origineel niet verplaatsen wanneer een bericht door een antwoord wordt gewijzigd in of uit.
U kunt het beste deze optie altijd selecteren.
Zodoende zorgt u ervoor dat u een volledige record hebt van alle inhoud in de discussie voor het geval iemand een bericht binnen een antwoord wijzigt.
 
Aangezien het bij verschillende mail clients voorkomt zit het probleem niet op de client maar op de server.
Heb je ooit met telenet webmail gewerkt en daar folders aangemaakt en/of regels aangemaakt voor de mailflow?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan