verwijderen lege mappen met de software Remove Empty

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen een vraagje:
Ik kwam op internet een softwareprogramma (gratis) tegen dat kan zorgen dat je lege mappen verwijderd worden. Remove Empty Directories . Nu heb ik dit programma alleen maar laten scannen omdat men zegt dat met veel lege mappen je pc trager gaat worden en het besturingssysteem van de pc trager wordt omdat de pc besturing ook steeds je lege mappen afzoekt. Je schrikt inderdaad als je ziet wat je in de loop der jaren aan lege mappen hebt opgeslagen, incl. verborgen mappen dat is onvoorstelbaar veel. Ik heb het programma verder nog niets laten verwijderen omdat je ook vaak hoort dat programma's afhankelijk kunnen zijn van die lege mappen en dat je niet alles zomaar kunt verwijderen wat leeg is.
Mijn vragen:
1: Kent iemand van jullie dit verwijderprogramma Remove Empty Directories en heeft er iemand ervaring mee?
2: Zouden jullie met jullie professionaliteit eens voor ons willen kijken naar deze software (of willen testen) en willen laten weten hoe jullie er van vinden?
3: Kun je zomaar alle lege mappen verwijderen zonder dat je pc gaat haperen?

Met vriendelijke groet
Crimpak
 
Betreffende de bewering dat je PC besturing trager gaat worden als er veel (lege) mappen aanwezig zijn, is pure onzin.
Lege mappen betreffende eigen aangemaakte, kan en mag je naar eigen behoefte verwijderen (al dan niet mbv zulke tool).
Lege mappen betreffende applicatie en systeemfolders, zou ik niet zomaar verwijderen (tenzij hier en daar uitzonderingen zoals left overs van verwijderde applicaties).

Een snelle blik op die tool; op het eerste zicht lijkt die wel ok, maar gebruik met bovenstaande raad in het achterhoofd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan