Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds enige tijd krijg en hou ik een ongewenste Toolbar. Het gaat om de " Wise Convert Toolbar ".
Op de een of andere manier is deze in mijn menubalk gekomen en ondanks het feit dat ik deze regelmatig uitschakel en verwijder komt hij toch steeds weer terug na b.v. een bezoek aan Facebook.
Wie kan mij hiervan afhelpen ?
Met vriendelijke groet
Willem Boer
 
Er zijn diverse mogelijkheden om van een ongewenste toolbar af te komen. Zo worden de meeste toolbars in Firefox als add-on geïnstalleerd. Verwijder deze door naar Extra / Add-ons te gaan en te kiezen voor De-installeren.

IE gebruikers kunnen toolbars verwijderen worden door naar Software in het Configuratiescherm te gaan. Kies vervolgens Verwijderen bij de ongewenste toolbar. Mocht niets meer helpen en vertoont uw browser kuren, open dan IE en ga naar Extra / Internetopties. Open het tabblad Geavanceerd en klik op de knop Opnieuw instellen. Let wel op: deze actie herstelt IE en verwijdert alle zelfgemaakte instellingen!
 
Zowel Pluis als ook gtex hartelijk bedankt voor jullie reactie.
Pluis heeft m.i. de goede oplossing gegeven om de WiseConvert Toolbar te verwijderen, n.l. via Configuratie en Software, hiermee is mijn probleem dus opgelost.
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb ! ! Nogmaals hartelijk dank !
Groetjes,
Willem Boer
 
ik heb mijn eerder geplaatste bericht verwijderdt nadat ik zag dat , deze al vermeld werd door pluis ...
2x hetzelfde neer zetten is te zot voor woorden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan