Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie avond mensen ik krijg steeds het zelfde berichtje te zien bij het afsluiten van windows live mail: er zijn nog berichten in postvak uit wil je die nu versturen, ik heb al gekeken naar postvak uit maar dat is leeg en dan is mijn( kennis op ) kan iemand mij helpen alvast bedankt groetjes ermonneke
ik heb een laptop HP pavilion g7 series en gebruik windows live mail
 
effe samen vatten :
je heb dus mails verstuurd en je sluit windows mail af , hier krijg je dan de melding te zien "" er zijn nog berichten in postvak uit wil je die nu versturen""
opmerking : indien je windows live mail afsluit vooralleer het verzenden gedaan is dan ga je deze melding dus te zien krijgen !
ben je dan ook zeker dat het verzenden gedaan is vooralleer je windows live mail afsluit ..

*indien je een grootte email wilde verzenden kan het dus zijn dat de server daar problemen mee heeft ...
*anderzijds kan het ook zijn dat je antivirus eerst de uitgaande mails wilt controleren ...
*indien dit een veel voor komende probleem is kan het zijn dat je instellingen voor uitgaande mails verkeerd ingesteld staan ...
 
goeie avond gtex ik heb niet alles goed uitgelegd geloof ik, ik krijg het keer op keer te zien of ik nu iets verstuurd heb of niet het gebeurd iedere keer als ik het programma afsluit. sorry voor men slechte uitleg
 
open de windows live mail eens ..
klik bovenaan op " accounts " kies dan voor " eigenschappen " en klik op de tap " servers"
controleer of hier de (SMTP) ingesteld staat op " uit.telenet.be "
zie voorbeed

Ashampoo_Snap_2013.09.16_19h52m01s_012_.png
 
ok de instellingen staan dus goed ..
je zegt het gebeurd elke keer weer , eender welke mail je verstuurd dus met of zonder bijlage !

klik eens op ontvangen / verzenden en kies eens om deze bij te werken ..

Ashampoo_Snap_2013.09.17_08h51m49s_001_.jpg
 
heb je toevallig dan het vinkje aan staan bij lint minimaliseren ..
plaats je muis dan daar waar het pijltje staat en klik met de rechter muis knop , zet het vinkje uit ..

Ashampoo_Snap_2013.09.17_11h20m28s_003_.jpg
 
gtex ik weet het niet ik zijn nogal bang van nieuwe dingen dit hier heb ik met veel moeite een beetjonder de knie gekregen , ik heb ooit nog leren schrijven met een griffel ik zijn beginne werken op men dertiende gestop als ik 65 was en dan ne computer gekocht en er aan begonnen , daarom is iedere verandering een beetje bangelijk. nu wat nieuws ik heb Messenger eraf gesmeten en toen zag ik in postvak uit 1bericht staan dat heb ik aangeklikt en daar stond dan dat dat niet kon verzonden worden ik heb het verwijdert en het is opgelost het berichtje komt niet meer. en die Messenger heb ik er afgesmeten omdat ik bovenaan rechts in de hoek steeds men e-mailadres van Messenger zag en daar wilde ik dat van telenet, maar het staat er nog steeds. wij zijn onlangs van belgacom naar telenet gegaan daarom had ik 3 e-mailadressen :skynet:messenger: en telenet ik hoop dat ik niet teveel fout heb gedaan
 
je heb nog thans zelf de oplossing aangebracht door de Messenger te verwijderen en daarmee ook de niet verzonden mails die er nog aanwezig waren in de map nog te verzenden mail..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan