video converteren naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik weet niet of mijn vraag te maken heeft met hardware of software.
Ik gebruik “DVD Video soft Free Studio”.
Daar ga ik dan naar tabblad “Recorders” en klik ik op “Free Video to DVD Convector”.
Zo kan ik heel gemakkelijk die film op tv bekijken. Ik gebruik daarvoor een DVD RW, daar ik dan, na gezien te hebben, die film kan verwijderen en een andere op zetten.
Die schijf wissen doe ik dan met CBBurnerXP en klik dan op “veilig” om te verwijderen.
Ik zie dat de schijf echt gewist is.
Nu wil ik op deze dvd een nieuwe film converteren naar DVD, doch dit lukt me nooit.
Met een nieuwe DVD RW is er geen enkel probleem.
 
als je de betreffende dvd rw in je drive plaatst kun je deze dan vermits de verkenner niet selecteren om de bestanden op de dvd te verwijderen door deze dvd te formateren !
 
als je de betreffende dvd rw in je drive plaatst kun je deze dan vermits de verkenner niet selecteren om de bestanden op de dvd te verwijderen door deze dvd te formateren !
Nochtans; ik open de cdburner en klik op "schijf wissen", dan toont hij degelijk deze schijf en wist ze ook daadwerkelijk. Ik klik dan eens op "deze computer" en zie dat deze schijf gewist is.
 
ik weet niet hoeveel keren je deze dvd al hergebruikt heb door deze telkens te wissen ...
heb zelf al ondervonden dat een dvd+rw na een 10x hergebruikt te zijn niet meer benaderbaar was geworden ..(dit ligt ook aan het merk zelf !)
 
ik weet niet hoeveel keren je deze dvd al hergebruikt heb door deze telkens te wissen ...
heb zelf al ondervonden dat een dvd+rw na een 10x hergebruikt te zijn niet meer benaderbaar was geworden ..(dit ligt ook aan het merk zelf !)
Een dvd-rw kan wel tot 1.000 maal herschreven worden? Ik gebruik het merk "TDK" en is maar 1 maal herschreven.
 
Je zegt: "Nu wil ik op deze dvd een nieuwe film converteren naar DVD, doch dit lukt me nooit."

Converteer je een film eerst naar een ruimte op de harde schijf en kopieer je deze daarna naar een rewritable DVD, of converteer je de film rechtstreeks nar de rewritable DVD ?
 
Je zegt: "Nu wil ik op deze dvd een nieuwe film converteren naar DVD, doch dit lukt me nooit."

Converteer je een film eerst naar een ruimte op de harde schijf en kopieer je deze daarna naar een rewritable DVD, of converteer je de film rechtstreeks nar de rewritable DVD ?
Dit zijn films die op mijn HD staan. Dan zo'n film converteren naar een nieuwe DVD is echt geen probleem, doch gebruik ik een DVD-RW die maar 1 maal is gebruikt en volledig gewist, lukt dit niet.
 
probeer dan eens de Ashampoo burning studio free want wellicht geeft de CDburnerXP aan dat de dvd gewist werd en blijkbaar is dit dus niet het geval .
Kan dit zijn dat het een slechte link is? Met Firefox lukt het niet. Hij komt meteen terecht bij downloads en geeft meteen aan dat het duizende dage en uren duurt eer het is gedownload. Ik wil dan die download verwijderen, doch ook dit lukt me niet.
Ik copieer dan die link van jou in Internet Explorer en heb hetzelfde resultat en kan ook niet verwijderen.
 
hier werkt de geplaatste link dus wel ..deze verwijst u dus door naar Downloads ...
neem deze dan eens ...Klik
*dit is de rechtstreekse uitvoerende link geplaatst in Downloads ..

**denk dat er wederom een besmetting aanwezig is op uwe pc !
 
hier werkt de geplaatste link dus wel ..deze verwijst u dus door naar Downloads ...
neem deze dan eens ...Klik
*dit is de rechtstreekse uitvoerende link geplaatst in Downloads ..

**denk dat er wederom een besmetting aanwezig is op uwe pc !
De laatste link gaat ook niet.Ik heb zopas hetzelfde geprobeerd op mijn laptop met Windows 7 en ook niet kunnen.
 
probeer eens cristaldisk te downloaden van het internet ...je kan deze downloaden maar je hoeft deze immers niet te installeren ...
indien er een besmetting is dan zou je ook hier problemen mee moeten hebben want ik herhaal dat de vorige links het wel normaal doen ...

**de link naar dropbox maak ik nu onbruikbaar !
 
probeer eens cristaldisk te downloaden van het internet ...je kan deze downloaden maar je hoeft deze immers niet te installeren ...
indien er een besmetting is dan zou je ook hier problemen mee moeten hebben want ik herhaal dat de vorige links het wel normaal doen ...

**de link naar dropbox maak ik nu onbruikbaar !
Bedankt voor de link naar dropbox. "Cristaldisk" was geen enkel probleem. Ik kon meteen downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan