Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewone video geraakt erin ,de HD's niet.Oorspronkelijk zijn die .flv.
Met GOM Video Coverter zet ik die naar .mp4 .
Mss vergis ik mij met de MPEG-4 compressie.
De oorspronkelijke HD's .flv geconverteerd naar .mp4 geraken niet in de gsm ,enkel audio heb ik daarvan.
De Nokia suite laat heel je pc zien (vista ultimate).Maar van de geheugenkaart bitter weinig. Je zit aan de gsm te prullen tot waar je moet zijn(weer niks). De reklame van Nokia Suite ,die vliegt er zo in .
(Nokia Suite ;Nokia 6303 classic gsm;Vista Ultimate)
 
welke converter tool gebruik jij om deze om te zetten ...
want effe voor de duidelijkheid ..
met het tool WinAVI all in one Converter beschik je over een degelijke menu ..
ook voor het omzetten naar een mobieltje ... ook nokia word er ondersteunt..
het is zelfs zo dat de standaard waarden automatisch geselecteerd worden voor een optimale geluids/beeld kwaliteit te behalen ...
het nadeel is dat dit tool dus niet gratis is en dient aangekocht te worden ...
zelf moet ik bekennen dat ik nog nooit een film heb omgezet om te gebruiken voor een mobieltje...
 
GOM Video Coverter ,ik gebruik die 1 mnd op proef .
Ik had een Nokia suite uit India .Er werd steeds gevraagd naar een driver voor de hub.Bij search blijkt dat mijn Trust (hub) geen driver nodig heeft.
Dus de boel eraf via configuratiescherm.Een driver voor de usb kabel Nokia zat er ook bij ,eraf.
Via de topic van Pauw (USB Nokia telefoon 276) heb ik een Nokia Suite uit europa geïnstalleerd.Daar word gemeld dat je de gsm in een usb van de pc moet pluggen ,niet via hub of toetsenbord.
Het werd wat laat gisteren,straks nog wat verder doen.
 
Laatst bewerkt:
Is beter prog .Er zit een Nokia video converter in .
Nog wat problemen met koppelen denk ik .Geen actie ondernemen heb ik aangeduid bij verwisselbare schijf ,in het venster dat opspringt als je de usb insteekt .
ik druk dan ok op gsm ,telkens staat hij dan op afdrukken .Ik verander het naar suite maar de update geraakt er niet in (niet gekoppeld)
De video gaat dan naar het gsm-geheugen ipv de geheugenkaart .
Doch kan ik een sms afdrukken ,foto's en video's verwijderen .
ik denk dat er veel mensen dat ding in de chacoche steken en er alleen mee bellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan