Virusscanner MBAM verminkt Windows-computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

swake

Niet meer actief
De populaire virusscanner Malwarebytes Anti-Malware (MBAM) heeft voor grote problemen bij gebruikers gezorgd door belangrijke systeembestanden als besmet aan te merken waardoor computers stopten met werken. "Ik kan Windows niet meer starten. Hoe los ik dit op?", aldus een boze gebruiker op het MBAM forum. De virusscanner plaatste allerlei programma's in quarantaine.

Lees hier meer .

Bron : security.nl
 
het betreft hier om de free versie wel te verstaan ...
ook de afbeelding die men laat zien op security.nl betreft de free versie ...
het volgende hier onderstaande afbeelding is deze van security.nl enkel wat uitvergroot !!!
en het betreft de free versie te zijn .
Bekijk bijlage 10484
zelf gebruik ik de volwaardige versie 1.75.0.1300 en doe wekelijks een volledige systeem scan ....heb hier niets raars onder vonden !
 
had ik ook gelezen eerder vandaag.

het moest toch eens een keer gebeuren. veel anti virus programma's hadden dit probleem ook.
​het is toch fijn dat het is opgelost
 
Geen problemen ondervonden, gebruik de PRO versie ???
Maar ieder AV-fabrikant maakt een kemel, het zijn toch immers ook mensen?
 
Maar ieder AV-fabrikant maakt een kemel, het zijn toch immers ook mensen?

Inderdaad het zijn ook maar mensen. Daarom zou ik het niet echt een kemel noemen , maar een menselijke fout die iedereen eens kan overkomen. Een kemel schieten is volgens mij wat anders.
 
@swake: het Oostends en Brabants zijn nu niet echt hetzelfde, de enigste taal die krak hetzelfde is voor ons beide is beTALEN!
:Merci: om mij hierop te wijzen :us4alldank:
 
@swake: het Oostends en Brabants zijn nu niet echt hetzelfde, de enigste taal die krak hetzelfde is voor ons beide is beTALEN!
:Merci: om mij hierop te wijzen :us4alldank:

Nu je het toch over taalverschillen hebt, ik moest het woord "kemel" zelfs even opzoeken in het woordenboek.
Ik geloof niet dat iemand bij mij in de buurt dit woord ooit gebruikt.
 
Nu je het toch over taalverschillen hebt, ik moest het woord "kemel" zelfs even opzoeken in het woordenboek.
Ik geloof niet dat iemand bij mij in de buurt dit woord ooit gebruikt.

troost u pluis ik snap het ook niet ..!
kernel : blunder, bok, flater, fout, misstap, vergissing !
 
Ik zou het al een kemel durven noemen. Zoiets kan heel gemakkelijk getest worden op een productief systeem voordat het gereleased wordt. Is zelfs niet eens moeillijk, vraagt enkel een beetje tijd. Dus ja, voor zulke gevolgen te hebben spreek ik gerust over een kemel om het nog beleeft uit te drukken, en zegt dit trouwens al veel over hun testprocedures (= niet bestaande). Ik werk in een middelgrote KMO, en kan vertellen dat ik wel complexere situaties moet testen voor ze in productie gaan. Die veel meer tijd en complexiteit vergen dan dit.
Daarbuiten moet ik wel zeggen dat dit product wel nog steeds tot één van de betere behoort.
 
Nu je het toch over taalverschillen hebt, ik moest het woord "kemel" zelfs even opzoeken in het woordenboek.
Ik geloof niet dat iemand bij mij in de buurt dit woord ooit gebruikt.

Fout, blunder.
Woordenboek: Oostends woordenboek, geschreven door Roland Desnerck, 1972 eerste uitgave.ISBN: geen, een lokale uitgave.
Connectie met NLD: Katwijks dialect, Katwijk aan Zee.

Dit is(otp) maar ter verduideleking ;)
 
Het is inmiddels helemaal Off-Topic, maar ik vind het allemaal prachtig die verschillende dialecten.
Dit komt misschien ook door mijn eigen wil om veel mensen om me heen te hebben en ik het plezierig vind om veel mensen te leren kennen.
Bij ons in Holland kan ik een Fries die z'n eigen taal spreek totaal niet verstaan. Het lijkt het meeste op Zweeds of Noors, maar helemaal niet op Nederlands.
 
Were bist tu, Thei zocht mei ... of zoiets :). Schrijfwijze zal wel totaal fout zijn waarschijnlijk. Was een hit van Twares als ik me niet vergis. Is wel een leuk taaltje btw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan