Status
Niet open voor verdere reacties.

dendanny

Steunend lid
Vip Lid
Goede morgen

mijn huidige virusscanner (AVG) loopt met enkele dagen af en ik zou eens een ander willen proberen
toch vind ik dat deze mijn computer toch wel vertraagt daarom ga ik hem niet verlengen.
zijn er hier mensen die mij enkele kunnen aanbevelen ( liefst geen gratis versies ) daar heb ik geen goede ervaring mee

groetjes : dendanny (y)[h=1][/h]
 
Pin je niet vast op bepaalde tests. Vaak zijn dit momentopnamen. Ook de ene test is de andere niet.

Ik jouw link is NOD32 versie 4.2.58.3 getest. Dit is een oudere versie. Dus het zal een wat gedateerde test zijn.

Ik geef je een voorbeeld van een test met een andere uitslag maar wel een recente, maar er zijn honderden testen te vinden op internet.
The Best Antivirus for 2012 | PCMag.com
 
opmerking jij zei dat avg jouw systeem vertraagt .....hoe heb je deze ingesteldt !!!
ook ik gebruik avg internet security ,en ondervind géén vertraging tydens het updaten of het scannen ....mijn instellingen staan geconfigureerd bij de scanopties dat deze gebruikeronafhankelijk zijn ...
d.w.z.dat indien ik de computer gebruik tijdens een scan dat de scan wel door gaat maar minder bronnen gebruikt....
zodat je toch vloeiend en ongehinder kunt blijven werken !

Bekijk bijlage 8000
 
Laatst bewerkt:
dan ben ik er haast van overtuigd dat de vertraging niet van de avg komt maar eerder van een toolbar of een ander progje
 
effe virusscanner afgesmeten en ik heb hier een verschil van zeker 30%
ik moet hem der wel terug op zetten anders is het niet veilig
maar ik wou dat toch effe testen.:applaus:
 
ik zou ook nod32 eset smart security aanraden
die is licht en vertraagd zeker u pc niet.
bij mij doet die het goed.
 
ik heb den indruk dat het zo wat voor iedereen verschillend is dus ik zie wel wat er uit de bus komt.
bedankt voor de reacties,wat mij betreft mag het slotje der op :duimop:
 
u vraagt ;wij draaien oeps sluiten ...;)
met deze gaat er een slotje op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan