Vista installeert niet meer na upgraden harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi iedereen,

3 dagen geleden verving ik mijn harde schijf western digital 160gb (WD1600BEVS) door een western digital van 250gb (WD2500BEVS). Sindsdien heb ik windows 15 keer proberen installeren (1x succesvol, doh verloren door het proberen vergroten van een partitie), met elke keer een verschillende fout tot gevolg (varierend van kan de geselecteerde taal niet installeren over kan windows onderdelen niet configureren of kan kan het bestand niet van de schijf kopieren), ik heb alle partities al meerdere malen gewist en heraangemaakt en met een verschillende harde schijf (identiek model), verschillende vista schijf en een externe dvd brander geprobeerd, echter niets bracht soelaas. Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand is en wat ik hieraan kan doen? De bios detecteert de harde schijf wel correct. Het te proberen installeren besturingssyteem is vista home premium zonder service pack

Alvast bedankt[OPLOSSING]
Inderdaad (had ik vergeten melden), het betrof het ram, dat voor de 2de maal defect is gegaan. Je zou er je haar bij uittrekken. Iedereen bedankt voor het helpen zoeken

Mvg

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dan denk ik dat er een fout op je installatie dvd zit mss eens een andere installatie dvd proberen of als je deze nog als iso op je schijf staan hebt even herbranden (op lage snelheid) en opnieuw proberen ;)
 
Hoi Luc,

Ik had het reeds vermeld, maar ik heb al een andere dvd geprobeerd (niet een kopie van de eerste), een andere harde schijf van hetzelfde type, en zelfs een ander optisch station en het helpt allemaal niet.

Mvg
 
heb je na verwijderen van partities een hele format gedaan als nfts bestand?

Doe eens een bios reset.
 
Hoi Ben,

Ik heb idd de harde schijf geformateerd als ntfs na het verwijderen (en heraanmaken van de partities).

De bios heb ik nog niet gereset en om eerlijk te zijn zou ik niet op een twee drie weten hoe ik dat doe bij mijn laptop (ik heb geen flauw benul waar het batterijtje zit). Weet jij hoe ik dit moet doen?

Mvg
 
zijn het dan recovery cd's die je hebt? Of heb je een gewone dvd van vista?
 
Als eens alle usb uitgetrokken wat je niet nodige hebt ?
Wat ook kan doen is helemaal je schijf te formateren en niet snel.
 
Dat eerste heb ik idd geprobeerd en k zal ze es helemaal formateren (traag), ik laat je hierna weten hoe gelukt is. Alvast bedankt voor de reactie

Mvg Kristof
 
De schijf is traag geformatteerd maar jammer geneog geen soelaas. Het probleem blijft. Ik heb zelfs geprobeerd met een geslipstreamde versie van vista (dus met spI) in, eveneens geen succes.

Mvg
 
Inderdaad (had ik vergeten melden), het betrof het ram, dat voor de 2de maal defect is gegaan. Je zou er je haar bij uittrekken. Iedereen bedankt voor het helpen zoeken

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan