Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een laptop met vista erop zo'n acer 9300 maar die begint traag teworden als ik die opstart en zo nu ben ik van sin om er xp op te zetten ipv vista zo dat mogelijk zijn en hoe zit het dan met men draadloos netwerk hoe moet ik dat instellen want ik heb al alles geprobeert om hem rapper te laten draaien maar geen resultaat weten julie iets wat ik wel kan doen

alvast bedankt
 
Veel geinstalleerd dat automatis opstart, schijf bijna vol, virus... kunnen oorzaak zijn.
Wat meer detail en wat is al geprobeerd?
 
vista

ik heb al de cookies er afgedaan,programma die er te veel opstaan erafgedaan mijn scanner is laten lopen om te zien of er geen virussen op zaten
avg 8

ik weet het niet meer nu

gr
 
Hoeveel plaats is er nog op je harde schijf?
Lees eens de post van wivy en gebruik eens ccleaner.
Lees ook eens mijn post over hwinfo (die staat een beetje lager) en geef eens de temperaturen door.
Laat ook eens weten wat dit object in de sidebar te vertellen heeft.
 
Laatst bewerkt:
cleaner

cleaner

Auslogics Registry Cleaner Report


Date / time: 26/08/2009 15:22:53
Report for the user "luc"


Summary:

Registry keys processed: 19466Registry problems found: 1479Registry problems fixed:1474Failed to remove:5Registry cleaning started:26/08/2009 15:23:33Registry cleaning finished:26/08/2009 15:23:39Total time:6 second(s) Computer performance before: ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| 97.0%Performance gain: || 3.0%
Category: File AssociationsRegistry KeyDescriptionStatusHKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.sdpInvalid File Type reference.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.acrEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.aiEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.air , Content TypeInvalid File Type reference.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.b3dEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.bcdEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.camEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.cbdEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.cdcInvalid File Type reference.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.cosEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.dcmEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.dif , Content TypeInvalid File Type reference.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.djvuEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.dv , Content TypeInvalid File Type reference.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.ecwEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.exrEmpty, unused registry key.FixedHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.fpxEmpty, [/COLOR]Visit our site[/B]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
62 mgb van de 160 over op harde schijf
52 graden
en hier boven heb ik een log gemaakt wat er fout was
wat kan ik nog meer doen
 
Wat een ' stuute ' man! Wat is de korte versie?

Start=>Uitvoeren/Run=> msconfig + ok
Dat lijstje zal wel korter zijn!

En lees:

http://www.pctuts.be/f305/opstart-problemen-31865/#post92760

Nog vragen, stel ze. grzt.wivy

PS: Fout ligt zeker niet bij OS, alhoewel Vista is iets trager dan XP.

denk ook zeker aan schijfdefragmentatie. dat is vaak een bron van pc-vertraging. als ik zie dat je toch heel wat registerfouten had vermoed ik dat je dat ook over het hoofd hebt gezien.
 
dit zou ik niet doen ze je hebt veel kans dat er veel drivers voor xp niet gaan te vinden zijn voor deze laptop. heb dat ook eens gedaan een laptop xp opgezet maar de meeste drivers konden niet worden gevonden en kreeg continue blauwe schermen (hardwarefouten). het ergst vanal doordat ik de schijf had moeten formatteren om xp er op te zetten was ook de recovery van de vista en alle programma's weg. ik heb dan vista terug geinstalleerd met een dvd van mij en de originele key er op gezet . heb deze zonder problemen kunnen aktiveren maar natuurlijk alle programma's die in de recovery zaten kon ik niet meer terughalen.laptop draaid nu wel weer snel en pico bello. Staat hier nog altijd want die klante van mij zit qua geld zo goed als droog dus zal ze eerst voor centen moeten zorgen eer ze haar laptop terugkrijgt :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan